تاریخ انتشار: 1395/09/20 16:20
کد خبر: 243875

ترس رئالی‌ها از غیبت BBC / دو ستاره بهتر از سه ستاره

شاگردان زیدان تنها در یک دیدار ۳ ستاره خط حمله‌اش را در اختیار نداشته است که بازنده بوده است
ترس رئالی‌ها از غیبت BBC / دو ستاره بهتر از سه ستاره

در چارچوب پانزدهمین هفته رقابت‌های لالیگا اسپانیا امشب دو تیم رئال مادرید و دپورتیوو لاکرونیا مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند. در این دیدار زیدان ۳ ستاره خط حمله خود را در اختیار نخواهد داشت.

 

در شرایطی کریستیانو رونالدو، گرت بیل و کریم بنزما در این دیدار حضور نخواهند داشت که این اتفاق در چهار فصل اخیر لالیگا تنها یک بار افتاده است اما در لیگ قهرمانان اروپا، هیچ‌گاه این اتفاق رخ نداده و همیشه یکی از این سه مهاجم حضور داشتند.

 

بیل به علت آسیب دیدگی و جراحی قوزک پایش مدت‌ها از میادین دور خواهد بود. کریم بنزما به علت مشکلات جسمانی در تمرین‌های دیروز، در دیدار امشب نمی‌تواند حضور داشته باشد و زین‌الدین زیدان (سرمربی رئال مادرید) تصمیم گرفت به رونالدو استراحت بدهد.

 

در بازی امشب آلوارو موراتا در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت در کنارش لوکاس واسکس بازی خواهد کرد. در سمت چپ نیز ایسکو، مارکو آسنسیو و یا خامس رودریگس بازی خواهند کرد.

 

تنها دیداری که مادرید نتوانست از سه مهاجم خود بهره ببرد، به تاریخ ۱۱ می ۲۰۱۴ برمی‌گردد. این اتفاق در هفته سی و هفتم لالیگا رخ داد. در آن زمان مادرید در حال رقابت با بارسلونا بود. کارلو آنچلوتی، سرمربی وقت مادرید، بنزما را به علت آسیب دیدگی در اختیار نداشت و رونالدو دچار مشکلات عضلانی شده بود. بیل در فهرست قرار داشت اما نیمکت‌نشین‌ بود و حتی یک دقیقه هم بازی نکرد.

 

آنچلوتی در خط حمله از آلوارو موراتا بهره برد و ایسکو و لوکا مودریچ پشت سر این مهاجم قرار گرفتند. در میانه میدان نیز ژابی آلونسو، سامی خدیرا و کاسمیرو بازی کردند. این ترکیب نتیجه‌بخش نبود و سلتاویگوی تحت هدایت لوییس انریکه، دو بر صفر پیروز این دیدار شد. هر دو گل این بازی را چارلس به ثمر رساند. سرخیو راموس و ژابی آلونسو، اشتباهات زیادی در این بازی انجام دادند. با این شکست، مادرید با لالیگا خداحافظی کرد. زیدان‌ در آن زمان دستیار کارلتو بود اما چند روز بعد در ۲۴ می، سفیدپوشان فاتح Decima (دهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا) شدند.

 

در مجموع، BBC تنها هشت بازی از ۱۹۴ بازی در ترکیب اصلی حضور نداشتند. علاوه بر حضور نداشتن برابر سلتاویگو، در ۶ بازی کوپا دل‌ری و سوپرجام اروپا، این سه بازیکن در تابستان سال جاری نیز به میدان نرفتند. البته برابر سویا در سوپرجام، بنزما در نیمه دوم به میدان آمد.

 

نتایج بهتر رئال در نبود یکی از سه مهاجم اصلی
در حالی که آمار رئال بدون BBC در مجموع بد بوده است اما در این فصل سفیدپوشان زمانی که از دو مهاجم خود بهره می‌بردند، نتایج بهتری کسب کردند تا حضور سه مهاجم. بدون حضور یکی از آن‌ها رئال ۷۵ درصد بازی‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشتند و در حضور هر سه مهاجم در ۵۵ درصد بازی‌ها پیروز شده است. 

 

بازی‌های مادرید بدون BBC در ترکیب اصلی

سوپرجام اروپا: سویا

لالیگا: رئال سوسیداد، سلتا، اوساسونا، اسپانیول، لگانس، اتلتیکومادرید

لیگ قهرمانان: اسپورتینگ پرتغال 

مادرید در این ۹ بازی، ۹ برد کسب کرد.

کوپا دل‌ری: کولتورال لئونسا

لالیگا: لاس پالماس و بارسلونا

لیگ قهرمانان: دورتموند

سفیدپوشان سه بازی را نیز با تساوی پشت سر گذاشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489nbm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان: مگر می شود از این عملکرد ناراضی بود!