تاریخ انتشار: 1395/09/25 11:56
کد خبر: 242894

فابرگاس: در فوتبال امروز مردم خیلی خیلی خیلی زود فراموش می کنند چه کسی هستید

فابرگاس واکنش تندی نسبت به منتقدانش داشته است.
فابرگاس: در فوتبال امروز مردم خیلی خیلی خیلی زود فراموش می کنند چه کسی هستید

چلسی در هفته شانزدهم لیگ برتر هم موفق شد با نتیجه 1-0 از سد ساندرلند عبور کند تا به دهمین پیروزی پیاپی خود دست یابد؛ سسک فابرگاس زننده تک گل سه امتیازی آبی ها بود.

هافبک اسپانیایی پس از بازی دیشب گفت:

در فوتبال امروز مردم خیلی خیلی خیلی زود فراموش می کنند چه کسی هستید و چه کاری می توانید انجام دهید. حالا امیدوارم بیشتر بتوانم بازی کنم. مردم فراموش می کنند که برابر ساندرلند تنها دومین بار در عمرم بود که در چنین سیستمی بازی می کردم. دارم به آن عادت می کنم، بازیکنان زیادی در فضای پیش روی خودم دارم و بازیکنان متعددی برای پوشش دادن در پشت سرم. می خواهیم به بردن ادامه دهیم. این برهه از فصل بسیار مهم است و می توانیم حرف های زیادی بزنیم.

این دومین پیروزی 1-0 پیاپی چلسی پس از بازی برابر وست برومویچ در لیگ برتر بود؛ در دقایق پایانی بازی تیبو کورتوا با واکنشی استثنایی مانع از باز شدن دروازه چلسی شد تا نوار پیروزی های این تیم پاره نشود. فابرگاس در  اینباره گفت:

باید بازی ها را زودتر تمام کنیم چون شانس های زیادی داشتیم. در نیمه اول شگفت انگیز بودیم، نگذاشتیم هیچ کاری انجام دهند. در نیمه دوم کمی روی ما فشار آوردند اما خوب بازی کردیم. نمایش خوبی بود. خیلی خیلی احساس قدرت می کردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ywdrb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیکان، اولین 4 تایی لیگ شانزدهم