تاریخ انتشار: 1396/09/19 00:04
کد خبر: 170119

کلانتری: انگار تراکتورسازی می‌تواند 60 بازیکن سرباز بگیرد/انگلیسی‌ها هم نظری را بخواهند باید از فجر رضایت‌نامه بگیرند

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی، گفت: بازیکنان سرباز به تیم ما نمی‌رسند و همه به تراکتورسازی می‌روند انگار این باشگاه می‌تواند 60 بازیکن سرباز بگیرد.
کلانتری: انگار تراکتورسازی می‌تواند 60 بازیکن سرباز بگیرد/انگلیسی‌ها هم نظری را بخواهند باید از فجر رضایت‌نامه بگیرند

علی‌اصغر کلانتری، در مورد دیدار روز یکشنبه با صبای قم، گفت: صبای قم اگر چه در انتهای جدول است اما در دو بازی گذشته‌اش نشان داد که تیم بسیار خوبی است، ما خود را در این بازی از پیش‌برنده نمی‌دانیم ولی برای کسب سه امتیاز تلاش خواهیم کرد. اگر در بازی با نساجی آن پنالتی را گل کرده بودیم سه امتیاز شیرین هم می‌گرفتیم.

وی در مورد وضعیت محمدمهدی نظری بازیکنی که در بازی با نساجی درگیر شده بود، گفت: اگر چه نیاز مبرمی به این بازیکن داریم و او یکی از بهترین بازیکنان تیم ما است اما اخلاق را به فوتبال ترجیح دادم. مهدی نظری را از فهرست تیم برای این بازی خارج کردم و او را با خود به قم نمی‌بریم تا کمیته انضباطی باشگاه در مورد نظری تصمیم‌گیری کند.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی در مورد اینکه ظاهراً نظری از تیم‌های لیگ برتری پیشنهاد دارد، گفت: ابتدا باید از نظری تشکر کنم که قبل از شروع فصل نقل و انتقالات مذاکراتش را با باشگاه‌های دیگر آغاز کرده است! اما این را بگویم چه تیم‌های لیگ برتر ایران و چه تیم‌های انگلیسی نظری را بخواهند باید با باشگاه فجر سپاسی مذاکره کنند و بدون رضایت این باشگاه نظری نمی‌تواند به تیم دیگری برود این بازیکن هم نباید فراموش کند که در فجر سپاسی دوباره زنده شد و اوج گرفت.

کلانتری در مورد اینکه فجر سپاسی در نیم‌فصل بازیکن سربازی جذب می‌کند یا نه، گفت: تمامی بازیکنان سرباز راهی تراکتورسازی می‌شوند پس از آن اگر سربازی ماند به ملوان می‌رود و چیزی به فجر سپاسی نمی‌رسد. نمی‌دانم انگار تراکتورسازی می‌‌تواند 60 بازیکن سرباز بگیرد که همه بازیکنان سرباز لیگ برتری‌ می‌خواهند به تراکتورسازی بروند. 6 سال است که در باشگاه فجر هستم هیچ گاه ندیدم که در توزیع بازیکنان سرباز عدالت رعایت شود.

وی در مورد اینکه باشگاه فجر سپاسی برای جذب سربازان باید تلاش کند، گفت: وقتی 6 ماه قبل باشگاه تراکتورسازی تمام کارهای بازیکنان را انجام می‌دهد تا آنها را جذب کند دیگر چه کاری از دست ما برمی‌آید.

علی اکبرزارعی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vkjgj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی صبای قم-فجرسپاسی؛ استارت صبا برای فرار از قعر یا پایان خوش برای کلانتر لیگ یک!
اختصاصی| طلسم فجر مقابل صبا شکسته می‌شود؟!

صبای قم همچنان به بازیکن سازی ادامه می‌دهد
اختصاصی| پدیده‌ای جوان درون دروازه قمی‌ها؛

باخت صبا مقابل مس رفسنجان؛ سامره جان دوباره گرفت
ادامه باخت‌های صبای قم با سرمربیان جدید؛