تاریخ انتشار: 1396/11/01 17:55
اختصاصی|
کد خبر: 163697

لیگ یک/ عباس زاده: در نساجی هیچ فشاری روی من نیست/ سرباز نساجی هستم

نساجی موفق شد در خانه خود، با تک گل محمد عباس زاده آلومینیوم اراک را شکست دهد.
لیگ یک/ عباس زاده: در نساجی هیچ فشاری روی من نیست/ سرباز نساجی هستم

 محمد عباس زاده گلزن تیم نساجی در بازی با آلومینیوم اراک درخصوص شرایطش در نساجی گفت: در نساجی فشاری روی من نیست و وقتی این هواداران پرشور را می‌بینم انگیزه من بیشتر می‌شود و تا جایی که می‌توانم بیشتر تلاش می‌کنم تا شرمنده این هواداران نباشم.

وی در خصوص تشویق بی‌امان هواداران نساجی گفت: هواداران به من لطف دارند. روزهای اولی که آمدند به هوادران گفتم که فقط من را تشویق نکنند و سایر بازیکنان را نیز تشویق کنند حتی کادرفنی و پزشک‌های تیم، کل تیم را تشویق کنند. اگر می‌خواهند تیم برود لیگ برتر، باید همه را تشویق کنند نه یک بازیکن را.من وظیفه خود را انجام می‌دهم و سرباز نساجی هستم و دوست دارم تماشاگران تمام تیم را تشویق کنند.

عباس زاده درخصوص پوشیدن شماره 69 نساجی گفت: شماره 33 شماره مورد علاقه من است و چون رحمان جعفری از اول فصل این شماره را داشته، باهم نیز صحبت کردیم اما سازمان لیگ نگذاشت که شماره پیراهن تغییر پیدا کند و شماره 69 که تاریخ تولد من است را انتخاب کردم. انشالله در لیگ برتر شماره 33 نساجی را خواهم پوشید.

وی در خصوص حمایت مسئولین قائمشهری گفت: اگر مسئولین حمایت کنند این تیم نساجی صد در صد لیگ برتری می‌شود. آقای صنیعی‌فر نیز بسیار زحمت کشیده و من به آینده این نساجی بسیار امیدوارم. آقای صنیفی‌فر واقعا زحمت کشیدند و سایر مسئولین نیز بیایند حمایت کنند نه اینکه فقط حرف بزنند. نیایند در جایگاه بنشینند و فقط بازی را تماشا کنند بلکه به معنای واقعی کلمه بیایند و حمایت کنند تا دست در دست هم، نساجی را لیگ برتری کنیم.

کاپیتان نساجی در خاتمه درخصوص بازی هفته آینده مقابل خونه به خونه گفت: فقط تیم خودشان را تشویق کنند. ما دو تیم مازندرانی هستیم باید هوای یکدیگر را داشته باشیم. انشالله هفته آینده نیز یک بازی خیلی خوب را از هر دو تیم شاهد باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36rno7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاشازاده: هواداران نساجی به حاشیه ها توجه نکنند، مهم این است که تیم پیروز شود/ به وقت اش سرمربی استقلال می شوم
سرمربی نساجی در برنامه «صندلی داغ» فرتاک ورزشی؛

آقای گل لیگ یک سایپا سوار خواهد شد
عباس‌زاده شاگرد دایی می‌شود؛

عباس زاده و قائدی فصل بعد در یک تیم لیگ برتری!
اختصاصی| آقای گل و پدیده کوچ می‌کنند؛