تاریخ انتشار: 1396/12/06 18:06
کد خبر: 158555

تساوی ملوان مقابل نفت مسجدسلیمان؛ فرار فکری از انزلی با یک امتیاز شیرین/ امان از تساوی‌های نادر در شهر قوها!

دیدار حساس تیم‌های ملوان انزلی و نفت مسجدسلیمان با تساوی یک – یک خاتمه یافت.
تساوی ملوان مقابل نفت مسجدسلیمان؛ فرار فکری از انزلی با یک امتیاز شیرین/ امان از تساوی‌های نادر در شهر قوها!

 از سری مسابقات لیگ یک، دیدار جذاب دو تیم ملوان و نفت مسجدسلیمان با تساوی 1-1 به پایان رسید.

هفته بیست‌وپنجم لیگ یک – استادیوم تختی انزلی

یکشنبه 6 بهمن ماه 96 – ساعت 14:15

ملوان انزلی 1 – نفت مسجدسلیمان 1

گل: پوریا غلامی (3) – عباس عسکری (2+90- پنالتی)

داور: محمدحسین زاهدی‌فرد

کمک داوران: مهدی عالی‌قدر و حسین مرادی

اخطار: حافظ یعقوبی (ملوان)

تماشاگر: دو هزار نفر

ترکیب دو تیم؛

ملوان انزلی: علیرضا حیدری، مهیار زحمتکش، صائب محبی، عظیم گوک، وحید حیدریه، سعید سالارزاده، شهاب زندی، امین جهان کهن (88- خشایار زبرجد)، پوریا غلامی، حافظ یعقوبی و شهریار مغانلو

سرمربی: نادر دست‌نشان

نفت مسجدسلیمان: یوسف بهزادی، محمد خان‌احمدی، مجید ایوبی، علی گودرزی، میلاد خدایی‌اصل، امیرحسین موسی‌زاده، صادق صادقی (70- عباس عسکری)، اکبر آفاقی (79- محمد مهری)، محمد علی‌نژاد (57- حسین دوستدار)، میلاد میداودی و پیمان میری

سرمربی: محمود فکری

خلاصه بازی؛

نفت مسجدسلیمان خیلی زود در برابر میزبان شمالی غافلگیر شد. در اولین ضربه کرنری که تیم ملوان به دست آورد، امین جهان‌کهن بازیکن خوزستانی تیم ملوان با دریافت پاس بازیکن هم‌تیمی توپ را با پای چپ به دهانه دروازه نفتی‌ها فرستاد و پوریا غلامی از جلوی دستان یوسف بهزادی توپ ارسالی را قطع کرد تا در دقیقه سوم دروازه نفت مسجدسلیمان باز شود.

شاگردان محمود فکری با سپری شدن دقایقی از شوک گل خورده خارج شدند و با حضوری مداوم در نیمه زمین ملوان به دنبال زدن گل تساوی بودند. ضربه ایستگاهی میلاد میداودی با اختلاف اندکی به خارج رفت و اکبر آفاقی یک فرصت خوب را هدر داد. بهترین فرصت گلزنی زردپوشان نفت مسجدسلیمان در نیمه اول هم توسط پیمان میری هدر رفت و این بازیکن در  موقعیت تک‌به‌تک با علیرضا حیدری مغلوب دروازه‌بان ملوان شد تا 45 دقیقه نخست بازی با همان گل دقایق ابتدایی به سود میزبان خاتمه یابد.

در نیمه دوم، بازیکنان 2 تیم بازی پر برخورد و محکمی را به نمایش  گذاشتند و فرصت‌هایی روی دروازه‌ها ایجاد کردند. ملوان انزلی در یک موقعیت خوب با ضربه کم‌دفت شهریار مغانلو از رسیدن به گل محروم شد و ضربه ایستگاهی وحید حیدریه را یوسف بهزادی با کمک تیر دروازه نفت مهار کرد.

در سمت مقابل نیز پاس دقیق میداودی در دهانه دروازه ملوان به بازیکنان نفت مسجدسلیمان اما علیرضا حیدری سنگربان ملوان با 2 واکنش متوالی مانع از گلزنی زردپوشان شد. سرانجام در دقیقه اول وقت تلف شده این بازی ضربه ایستگاهی میلاد میداودی و خطای هند پنالتی مدافع میزبان یک ضربه پنالتی برای نفتی‌ها به ارمغان آورد و عباس عسکری این پنالتی را تبدیل به گل مساوی کرد تا نفت مسجدسلیمان در دقیقه 2+90 از شکست رهایی پیدا کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ddd7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ملوان اندوخته دو گله‌اش را به باد داد/ فکری با نفت ول‌کن صدر نیست!
تساوی نفت م.سلیمان مقابل ملوان؛

آماده‌ترین تیم لیگ یکی چه تیمی است!
باتوجه به عملکرد تیم ها در بازی‌های دوستانه؛

ناکامی ملوان در بازگشت به لیگ برتر؛ تساوی پاک در ایستگاه آخر
فکری امتیاز گرفت تا مایلی‌کهن ناکام شود؛