تاریخ انتشار: 1397/05/31 16:16
کد خبر: 133430

بلاتکلیفی تیم فومن همچنان ادامه دارد/ استقلالی معروف یکی از خریداران اصلی

نماینده فومن فصل گذشته با نام شهرداری فصل را شروع کرد، بعد از اتمام نیم فصل نخست اسپانسر جدید مسئولیت تیم را بر عهده گرفت و این تیم را با نام گیلانمهر اداره کرد، مدیران گیلانمهر با به پایان رسیدن فصل توانایی اداره تیم را نداشتند و تیم به شهرداری فومن واگذار شده است.
بلاتکلیفی تیم فومن همچنان ادامه دارد/ استقلالی معروف  یکی از خریداران اصلی

بعد از واگذاری نماینده فومن به شهرداری، شهردار فومن اعلام کرد که قصد تیمداری ندارد و قصدش واگذاری تیم به مالک جدید است، در بین مشتریان خرید این تیم نام محمد نوازی به چشم میخورد که بر سر مسائل مالی با شهرداریچی ها به توافق نرسید.

بعد از مدتی رشیدی تاجر اهوازی خواهان تیم بود که در رسانه های محلی فومن بعنوان مالک جدید معرفی شد و قرار بود ابتدای هفته کنونی تیم به او واگذار شود ولی تاکنون خبری از این انتقال به گوش نمیرسد.

بنظر میرسد دلیل تعویق این انتقال مسائل مالی است، با وجود اینکه زمان احتمالی شروع مسابقات لیگ دسته دوم کشور نیمه دوم شهریور ماه اعلام شده اما تاکنون وضعیت مالکیتی تیم شهرداری فومن در هاله ای از ابهام قراردارد و معلوم نیست چه زمانی مسئولین فوتبال فومن پیگیر خواهند بود و فوتبال دوستان فومنی را از دلواپسی در می آورند؟

نویسنده : سجاد مصلحی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bqkkv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام برنامه هفته نخست لیگ دسته دوم گروه ب

عشقی به نیروی زمینی پیوست‌
اختصاصی فرتاک ورزشی|