تاریخ انتشار: 1397/06/05 09:54
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 132801

گردو‌خاک اکبر محمدی در بابل؛ جدایی بازیکنان خونه به خونه با نظر سرمربی!

خونه به خونه بابل که در فصل گذشته از با ثبات ترین و شانس‌های اصلی صعود بوده در فصل جاری شرایط عجیبی را طی می‌کند.
گردو‌خاک اکبر محمدی در بابل؛ جدایی بازیکنان خونه به خونه با نظر سرمربی!

 شنیده‌ها حاکی از این است که در تمرین ریکاوری خونه‌به‌خونه‌ای‌ها پس از بازی روز گذشته مقابل فجرسپاسی شیراز، اکبر محمدی تصمیم به عدم ادامه همکاری با چند بازیکن گرفته‌است. 

احسان جودکی، مدافع چپ فصل گذشته فجری‌ها که در تمرینات‌ پیش فصل تیم لیگ‌برتری فولاد خوزستان حضور داشت و نتوانست نظر سیروس پورموسوی را جذب کند و در ادامه نیز به خونه به خونه بابل پیوست. وی‌ دو بازی اخیر را برای خونه‌به‌خونه به میدان رفت اما نتوانست عملکرد موفقی داشته باشد و از بابلی‌ها جدا شد‌. 

حمید خدابنده‌لو، هافبک فصل گذشته نفت تهران که در ابتدای فصل جاری به ملوان بندر انزلی پیوسته بود پس از یک هفته تمرین با توجه به شرایط‌ موجود، با انزلی چی‌ها قطع همکاری کرده و‌ به بابلی‌ها پیوست. خدابنده‌لو در بازی هفته گذشته برای بابلی‌ها به میدان رفت اما روز گذشته اکبر محمدی فرصت حضور به وی نداده و امروز از این تیم کنار گذاشته شد. 

همچنین نیما پرتویی مهاجم فصل گذشته تیم چوکای تالش که سابقه حضور در پاس همدان در لیگ یک را نیز در کارنامه دارد، بدون یک دقیقه حضور برای خونه‌به‌خونه در مسابقات این فصل با بابلی‌ها فسخ کرد و از این تیم جدا شد. 

همچنین گفته‌می‌شود با توجه به نتایج ضعیف خونه به خونه در سه هفته اخیر مدیران خونه به خونه بابل در حال مذاکره با چند بازیکن مطرح به منظور حضور قدرتمند در ادامه مسابقات لیگ یک می‌باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369vz9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم مازندرانی اروند خرمشهر جدا شد؛ در راه بابل!
اختصاصی فرتاک ورزشی|