تاریخ انتشار: 1397/07/27 21:33
کد خبر: 125643

اختصاصی/ وینگو در اندیشه لیگ برتر/ پرس و دوندگی رمز برتری گل گهری ها

گل گهر سیرجان در هفته هشتم رقابت های لیگ دسته اول با پیروزی برابر مس رفسنجان صدرنشینی خود را حفظ کرد.
اختصاصی/ وینگو در اندیشه لیگ برتر/ پرس و دوندگی رمز برتری گل گهری ها

میلاد رییسی؛ هفته هشتم لیگ یک با انجام شش دیدار و اخراج یک مربی به پایان رسید که در این هفته دیدار تیم های گل گهر سیرجان و مس رفسنجان یکی از مهم ترین بازی هایی بود که برگزار و در نهایت شاگردان وینگو بگوویچ توانستند در یک بازی برتر  با نتیجه 3 بر1 از سد حریف خود عبور کنند .

گل گهر با این پیروی و با انجام 7 بازی و کسب 16 امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار گرفت که در اینجا قصد داریم نگاهی کوتاه به بخش فنی گل گهر سیرجان بپردازیم.

 

تحلیل فنی/ در هفته قبل از پرس های وحشتناک تیم گل گهر با آرایش مربع و مثلث گفتیم.در این هفته به آرایش این تیم در هنگام پرس میپردازیم؛تیم هایی که از مربیان کروات مانند برانکو،اسکوچیچ و همین وینگو بهره می برند، با بدنسازی های پیش فصل خوبی که پشت سر میگذارند همواره از مدعیان جدی لیگ محسوب می شوند.

در این فصل تیم گل گهر که سومین سال همکاری خود با وینگو را پشت سر میگذارد با حفظ اسکلت اصلی تیم خود و پوشش نقاط ضعف و درایت مدیران برای پیاده سازی همچنین سیستمی تیم خود را به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی تبدیل کرده اند.

تیم گل گهر با دوندگی بالا و آرایش مربع و مثلث با سیستم 3-3-3-1 و انجام پرس از بالا یکی از شاداب ترین تیمهای این روزهای ایران است.مالکیت توپ،بازی در عرض و خلق موقعیت از بازی کوتاه و بلند این تیم را بسیار خطرناک کرده است؛اما مساله مهمتر حفظ این روند در ادامه فصل میباشد که نیاز به تمرینات خاص و تخصصی بسیاری دارد که باید دید وینگو میتواند لیگ برتری شود یا قصه فصول قبل تکرار میشود؟

در توصیف مس رفسنجان شاید حفره های دفاعی این تیم به ذهن خطور میکند و میشو کریستنوویچ تا ساختار و سازمان دفاعی خود را سامان ندهد هیچ راهی برای بازگشت رفسنجانی ها به جمع مدعیان نخواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vvqzz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بگوویچ: کیفیت بازی امروز بالا بود / هدف باشگاه صعود به لیگ برتر است
اختصاصی فرتاک ورزشی