تاریخ انتشار: 1397/11/14 16:44
کد خبر: 111401

شهاب کرمی: باید از کار کردن با کاظمی بیشترین استفاده را ببریم/ برای صعود می‌جنگیم

شهاب کرمی هافبک دفاعی تیم فوتبال بادران تهران معتقد است که این تیم با مربیگری فرهاد کاظمی می‌تواند امیدوار به صعود به لیگ برتر باشد.
شهاب کرمی: باید از کار کردن با کاظمی بیشترین استفاده را ببریم/ برای صعود می‌جنگیم

کرمی در مصاحبه بافرتاک ورزشی در خصوص شرایط بادران بعد از حضور فرهاد کاظمی در این تیم می‌گوید: وضعیت تیم ما خوب است ولی مسئله مهم این است که نیاز به کمی زمان داریم تا بازیکنان با تفکرات فرهاد کاظمی بیشتر آشنا شوند. البته در همین چند روز هم بازیکنان ما چیزهای زیادی از لحاظ فنی یاد گرفته‌اند و همه بازیکنان ما تلاش می‌کنند تا از فرصت کار کردن با مربی‌ای مثل فرهاد کاظمی بیشترین استفاده را ببرند. کاظمی از لحاظ فنی نیازی به تعریف ندارد و جزو بهترین‌ها است، امیدوارم که با این تغییرات روزهای خوبی را در ادامه مسابقات تجربه کنیم.

وی در خصوص اینکه هدف بادران در این فصل چیست تاکید می کند: زمانی که آقا فرهاد به تیم آمد، با همه بازیکنان صحبت کرد و گفت که همه ما باید بجنگیم تا بتوانیم صعود کنیم. این درست است که الان در بالای جدول و کورس قهرمانی حضور نداریم ولی با چند برد می توانیم به جمع مدعیان اضافه شویم. چند بازیکن خوب هم به تیم اضافه شدند و می توانیم امیدوار به نتیجه گرفتن باشیم. فقط امیدوارم بتوانیم خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنیم.

کرمی با اشاره به وضعیت خودش تاکید می‌کند: من هم شرایط نسبتا خوبی دارم و هدفی جز این ندارم که بهترین عملکرد ممکن را در تیم داشته باشم. انگیزه زیادی دارم تا در بازی‌های آینده بهترین عملکرد را داشته باشم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ke97

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره بادران در راه لیگ برتر

تصاویر/ دیدار مس رفسنجان و بادران تهران
از نگاه دوربین مهدی افشاری؛