تاریخ انتشار: 1397/11/26 19:51
کد خبر: 109944

بندر و بازهم حسرت صعود! / حمله آرش به قعر جدول

شهرداری بندرعباس در چند سال گذشته با حمایت‌های خود از فوتبال نشان داده‌ است برنامه خوبی برای این رشته در بندرعباس دارد.
بندر و بازهم حسرت صعود! / حمله آرش به قعر جدول

در چند فصل گذشته شاهد حمایت فوق‌العاده شهرداری بندرعباس از تیم فوتبال این سازمان‌ بوده‌ایم، حمایت هایی که تا به این‌ جا نتیجه‌ مطلوبی نداشته است.

پس از انجام قرعه‌کشی لیگ دسته دوم و همگروه نشدن شهرداری بندرعباس با تیم های قدرتمند فصل گذشته شاید بسیاری از فوتبال دوستان صعود را سرنوشت این باشگاه در این فصل میدانستند، اما ابتدای فصل با انتخاب آرش برهانی به عنوان سرمربی باشگاه شهرداری بندرعباس موج اعتراضات زیادی از سوی هواداران این تیم راهی باشگاه جنوبی شد، برهانی از همان ابتدا در نقل و انتقالات فعالیت چشم‌گیری داشت، خرید هایی که در ادامه بازهم اعتراض برخی از هواداران را به همراه داشت.

پس از شروع فصل شهرداری با آرش برهانی نتایج مطلوبی کسب کرد و کمی هواداران این تیم را به ادامه راه امیدوار کرد، اما رفته رفته نتایج نوسانی شهرداری آن‌ها را به میانه جدول کشیده است، بندری‌های تحت حمایت برهانی در سه هفته گذشته تنها دو امتیاز کسب کرده‌اند که نشان می‌دهد مسئولین این تیم بار دیگر باید حسرت صعود به لیگ دسته یک را بخورند.

هم‌اکنون شهرداری بندرعباس با کسب ۲۴ امتیاز در رده ششم جدول گروه ب قرار دارند، اختلاف سه امتیازی این تیم با رده دوم جدول برای هواداران این تیم امیدار کننده است و اختلاف چهار امتیازی آن‌ها با منطقه سقوط نشان از وضعیت خطرناک این تیم دارد.

باید منتظر بود و دید آرش برهانی در اولین تجربه دشوار خود میتواند از این شرایط خارج شود یا این‌که مدیران شهرداری سکان هدایت این تیم را در هفته های پایانی به فرد دیگری میسپارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wjbg6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقص بندری در سواحل خلیج / عبور آرش و شاگردانش از سد پاس همدان!