تاریخ انتشار: 1397/11/29 23:09
تقابل پدر و پسر در تهران؛
کد خبر: 109549

پیش بازی بادران - خونه به خونه؛ جدال لیگ یک بازها

خونه به خونه مهمان تیم بادران تهران می‌باشد.
پیش بازی بادران - خونه به خونه؛ جدال لیگ یک بازها

 از هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور، ساعت ۱۴:۱۵ دقیقه عصر فردا سه شنبه تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در ورزشگاه غدیر تهران مقابل بادران قرار خواهد گرفت. بادرانی که حتی با نشستن فرهاد کاظمی روی نیمکت تیمش نتوانست به شرایط آرمانی دست پیدا کند و بر خلاف فصول گذشته، نتایج غیرقابل انتظاری را از این تیم شاهد هستیم.

این تیم پس از ۳ تساوی پیاپی،  شاهین شهرداری را در بوشهر شکست داد تا به خیال خود از بحران خارج شده باشد اما به یکباره ۳ شکست جالب را از این تیم شاهد بودیم که عجیب ترین آن هفته گذشته مقابل تیم قعر جدولی کارون اروند خرمشهر رقم خورد.

اما تیم اکبر میثاقیان که پس از بازگشت ۲۹۰ روزه به ورزشگاه هفت تیر بابل روح تازه‌ای در کالبد بازیکنانش دمیده شد،  هفته گذشته موفق شد شهرداری تبریز را در یک دیدار مقتدرانه با نتیجه دو بر صفر شکست دهد تا با روحیه ای مضاعف آماده تقابل با بادرانی ها شود.

خونه به خونه در این دیدار بازیکن محروم و مصدوم این ندارد و بازیکنان این تیم طی این هفته، تمرینات منسجم و پرنشاطی را پشت سر گذاشته اند تا با آمادگی کامل مقابل تیم متمول تهرانی قرار گیرند.

و اما از نکات جالب این دیدار می توان به تقابل اکبر میثاقیان با فرزندش بهتاش اشاره کرد. پدر و پسری که در اکثر فصول گذشته در تیم های مختلف از جمله خونه به خونه، مس کرمان، بادران و کارون اروند خرمشهر در کنار همدیگر به فعالیت می پرداختند ولی در نیم‌فصل دوم فصل جاری، تقدیر به گونه‌ای رقم خورد که در دیدار فردای خونه به خونه و بادران، این پدر و پسر باید مقابل همدیگر صف‌آرایی کنند و توانایی‌های خود را به رخ همدیگر بکشند. یقیناً تقابل میثاقیان ها یکی روی نیمکت و دیگری داخل زمین می تواند جالب و دیدنی از آب در آید.

گفتنی است، تیم بادران با ۲۵ امتیاز در رده دهم قرار دارد و خونه به خونه مازندران نیز با ۱۸ امتیاز رده چهاردهم را به خود اختصاص داده است. شاگردان اکبر میثاقیان در صورت برتری مقابل نماینده فوتبال تهران می توانند حتی صعودی دو پله ای در جدول رده بندی داشته باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368doz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار خونه به خونه و شهرداری تبریز
از نگاه کیوان یوسف پوری؛

تصاویر/ دیدار سرخپوشان پاکدشت و خونه به خونه
از نگاه دوربین سیاوش اسدالله نیا؛

تصاویر/ دیدار مس رفسنجان و بادران تهران
از نگاه دوربین مهدی افشاری؛