تاریخ انتشار: 1397/12/05 21:25
جنگی برای مدعی شدن؛
کد خبر: 108742

پیش بازی قشقایی - بادران؛ روز سخت کاظمی در شیراز

هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ دسته اول روز دوشنبه با برگزاری 7 بازی به پایان خواهد رسید که در یکی از بازی‌های حساس، تیم‌های قشقایی و بادران در شیراز به مصاف هم خواهند رفت.
پیش بازی قشقایی - بادران؛ روز سخت کاظمی در شیراز

 قشقایی و بادران این هفته یکی از بازی‌های جذاب لیگ دسه اول را انجام خواهند داد. قشقایی شیراز سه‌شنبه در هفته بیست ‌و چهارم لیگ دسته اول، با نتیجه 5 بر صفر مقابل مس کرمان شکست خورد. پس از این شکست سنگین، مهدی فروردین سرمربی تیم قشقایی از سمت خود استعفا کرد اما پس از برگزاری نشستی میان مدیران باشگاه قشقایی و فروردین، مسئولان باشگاه با کناره‌گیری سرمربی تیم خود مخالفت کردند و مقرر شد فروردین به فعالیت خود ادامه دهد. این مربی بعد از قبول هدایت قشقایی نتایج متوسطی گرفته ولی برخی هواداران قشقایی اعتقاد دارند که مربی بهتری باید هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. با این حال آنها همچنان قرار است با فروردین بازی‌ها را ادامه دهند. قشقایی در بحران نتیجه‌گیری قرار دارد و شاید با شکست دادن بادران شرایط برای فروردین و تیمش بهتر شود.

در طرف مقابل بادران هم به شیراز می‌رود تا امتیاز بگیرد. شاگردان فرهاد کاظمی در بازی قبلی خونه به خونه را شکست دادند ولی به نظر می‌رسد بادران در شیراز روز سختی در پیش داشته باشد. بادران در حالی برابر قشقایی قرار خواهد گرفت که ٦ بازیکن خودش را در اختیار نخواهد داشت. هاشم بیک زاده، میثم مجیدی، محمدعای اکبرخواه، احمد جبوری، شهاب کرمی و سهیل رحمانی غایبان بادران در این بازی هستند. این موضوع دست کاظمی را برای بازی با قشقایی سخت تر خواهد کرد چرا که او برای انتخاب نفرات اصلی، تاکتیک بازی و... چالش سختی خواهد داشت.

کاظمی در لیگ امسال دو بار با سرخپوشان پاکدشت به شیراز سفر کرده است. در اولین سفر آنها به قشقایی باختند ولی کاظمی در سفر دوم فجر سپاسی شیراز را شکست داد. حالا این مربی امیدوار است که در بازی با قشقایی به برد برسد. در واقع این یک بازی 6 امتیازی برای هر دو تیم محسوب می‌شود چون بادران و قشقایی در جدول 28 امتیازی هستند و به ترتیب در رده‌های هفتم و هشتم قرار دارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rqny6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی مس کرمان - قشقایی؛ تکرار روزهای خوش مقابل کاکوها؟!
رونمایی رسمی از حسینخانی در کرمان؛