تاریخ انتشار: 1398/06/05 19:37
کد خبر: 90064

ملوان 1- 1 داماش گیلان؛ ال گیلانو برنده نداشت/ گل دقیقه آخری داماش را از شکست نجات داد

دیدار تیم های ملوان و داماش گیلان در هفته سوم لیگ دسته اول برنده نداشت و دو تیم با نتیجه مساوی برابر یک به کار خود خاتمه دادند.
ملوان 1- 1 داماش گیلان؛ ال گیلانو برنده نداشت/ گل دقیقه آخری داماش را از شکست نجات داد

دیدار تیم های ملوان و داماش گیلان که به ال گیلانو معروف است در هفته سوم لیگ دسته اول برنده نداشت و دو تیم به نتیجه مساوی برابر یک به کار خود خاتمه دادند تا امتیازات را بین هم تقسیم کرده باشند.

ملوان در ورزشگاه تختی بندرانزلی میزبان داماش بود، تیمی که از دو بازی گذشته خود با یک تساوی و یک پیروزی و کسب چهار امتیاز در رده سوم جدول ایستاده بود و آمده بود در این بازی از وضعیت بد ملوان که به شدت با مشکلات مبارزه می کند، نهایت بهره را برده و خود را در جمع صدرنشینان نگه دارد.
 ملوان که قبل از بازی علی لطیفی سرمربی خود را برکنار کرده بود و چند بازیکن این تیم هم با گذاشتن استوری در پست های خود از این تیم جدا شده بودند، شرایط فوق العاده پیچیده ای داشت.

 آرتا منهاچی  که سکان هدایت این تیم را چند روز قبل بر دست گرفته بود، خوب می دانست که کار بسیار سختی در این بازی دارد و در مرحله اول در اندیشه یک بازی بسته و بدون شکست بود و سپس در صورت شرایط مناسب، نیم نگاهی به پیروزی در این میدان بود .

ملوانی ها برخلاف پیش بینی ها که باید شرایط خیلی بدی می داشتند، بازی را خوب شروع کرده و با گل علی امیری از حریف خود پیش افتادند و در حالی که نتیجه بازی تا دقایق آخر حکایت از برتری ملوانی ها داشت،  شاگردان فراهانی با حمله به سمت دروازه ملوانی ها توسط جابر نصیری به گل رسیدند تا مانع از شکست در برابر تیم ریشه دار ملوان شوند و امتیازات را بین خود تقسیم نمایند.

ملوان با این تساوی دو امتیازی شد  تا در رده های انتهایی جدول قرار بگیرد و داماشی هم سومین بازی را بدون شکست پشت سرگذاشتند و با پنج امتیاز در نیمه بالای جدول ایستادند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pyado

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رستمی: بازیکنان‌ در دربی برای سربلندی رشت و داماش از جان مایه خواهند گذاشت!

نقطه قوت داماش گیلان در دو بازی گذشته
محمد ضیائی و داماش گل نمی‌خورند؛