تاریخ انتشار: 1399/07/28 15:42
اردوی تیم شمالی؛
کد خبر: 52755

محله برو و بیای دلال ها!

یکی از تیم های شمالی حاضر در لیگ دسته یک که در اردوی آماده سازی حضور دارد محل تمرینش تبدیل به محله‌ای برو و بیای دلالان شده است.
محله برو و بیای دلال ها!

بر اساس شنیده ها ، در اردوی یکی از تیم های شمالی لیگ یکی  ، عده ای از دلالان فوتبال در پشت درهای محل تمرین  در حال مذاکره با افراد حاضر در تیم هستند تا بازیکنان مدنظرشان را رهسپار تمرینات تیم کنند .

 این افراد با تماس ها و حضورهای مشکوک در محل تمرین تیم ، سعی در حضور بازیکنان مدنظرشان در تیم را دارند و بحث پیشنهادات سنگین مالی نیز به میان آمده است و حتی شنیده شده دلالان در تمرین ، از بازیکنان این تیم بیشتر می باشد !

اگر این روزها سری به تمرینات این تیم در تهران بزنید ، بی شک خودتان متوجه می شوید دلالان فوتبالی سخت مشغول هستند تا به منافع مالی شان برسند و این تیم را به مرز نابودی برسانند و علاوه بر جا به جایی بازیکن قصد این ستون پنجمی های فوتبالی آن می باشد که  تیم ضعیفی را راهی مسابقات نماید و این توطئه دلالان فوتبالی و دست آنها بزودی برای هواداران باشگاه موردنظر رو خواهد شد .

به امید آن که سرمربی این باشگاه که بسیاری از دلالان در محل تمرین ادعای دوستی با ایشان را دارند در برابر این دلالان مقاومت کنند و بازیکنان پیشنهادی را وارد این تیم نکنند .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djqoj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اختصاصی/کارون اروند خرمشهر صاحب امتیاز داماش گیلان شد+سند

موافقت وزارت کشور با تیمداری شاهین بوشهر
پایان بلاتکلیفی در تیم بازیکن ساز فوتبال کشور؛

شاهین خیال پرواز ندارد!
آژیر قرمز در بوشهر؛