تاریخ انتشار: 1402/02/27 07:10
کد خبر: 6075

عوارض شهرداری از سایپا/ دو بازی و 6 امتیاز و منتظر لغزش دو رقیب!

سایپا تهران برای صعود به لیگ برتر کار سختی در پیش رو دارد.
عوارض شهرداری از سایپا/ دو بازی و 6 امتیاز و منتظر لغزش دو رقیب!

سایپا تهران در دو بازی پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف شهرداری همدان و استقلال ملاثانی می رود تا شاید بتواند با پیروزی در دو بازی باقیمانده و لغزش تیم های استقلال خوزستان و فجرسپاسی شیراز به لیگ برتر صعود کند.

شاگردان سید مهدی حسینی نسب در اولین بازی امروز به مصاف شهرداری همدان می رود، تیمی که  برای بقا می جنگند و به فکر پیروزی است و تا سوت پایان بازی دست از تلاش برنخواهد داشت.

سایپا اما در آخرین بازی این فصل خود به مصاف استقلال ملاثانی می رود، تیم شگفتی سازی که قطعا بدون حرف و حدیث مقابل سایپا قرار می گیرد و حتی شاید هم برای صعود استقلال خوزستان نیز کمک کند.

شاگردان مهدی حسینی نسب اگر مقابل شهرداری همدان به برتری برسند جمع امتیازهای خود را به عدد 55خواهند رساند و با توجه به اینکه در حال حاضر استقلال خوزستان 51 امتیازی و فجرسپاسی 50 امتیازی می باشنداگراین دو تیم بازی‌های خود را با پیروزی پشت سربگذارند، عملا سایپا از صعود باز خواهد ماند و این تیم در صورتی صعود خواهد کرد که هر دو بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و منتظر هدر رفتن سه امتیاز استقلال خوزستان از دو بازی و هم چنین از دست دادن 2 امتیاز فجر از دو بازی آخر خود باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/487zl3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرصت سوزی بزرگ رجب زاده و شاگردانش| داستان صعود سخت شد!