تاریخ انتشار: 1395/11/15 01:33
مربی تیم سردار بوکان مطرح کرد؛
کد خبر: 231712

حمیدرضا غنی زاده: هواداران بی نظیری در بوکان هستند که با عشق به ورزشگاه می آیند

مربی تیم فوتبال سردار بوکان به تمجید هوادران این تیم پرداخت.
حمیدرضا غنی زاده: هواداران بی نظیری در بوکان هستند که با عشق به ورزشگاه می آیند

به گزارش فرتاک ورزشی، حمیدرضا غنی زاده مربی تیم فوتبال سردار بوکان درخصوص هواداران بوکانی گفت: مردم و هواداران بوکان مردمان بافرهنگی هستند و هواداران این تیم با قلبشان به استادیوم می آیند اما انگشت شمار هوادارنما نیز داریم ولی روی هم رفته، هواداران بی نظیری در بوکان هستند که با قلبشان این تیم را دوست دارند.

وی درخصوص بازی هفته آینده نیز گفت: این بازی نیز مانند بازی های گذشته می ماند و به بازیهای پایانی داریم نزدیک می شویم و تیم هایی موفق هستند که از موقعیت های کوچک به ایده آلشان برسند. ما نیز تیم نیروی زمینی را آنالیز کردیم و نقاط ضعف و قدرت این تیم را شناسایی کردیم و درحال کار کردن با بچه ها هستیم.

وی ادامه داد: بعد از بازی با شهرداری تبریز، آن بازی را فراموش کردیم و تمام فکر و ذکرمان بازی با نیروی زمینی است و می خواهیم از این فینال دست پر برگردیم و اگر نتیجه بگیریم تاحدود زیادی صعودمان را قطعی کردیم. هرچند از زمانی که آقای قربانی این تیم را تحویل گرفتند هیچ قولی بابت صعود نداده بودند، ولی ما تمام تلاشمان را کردیم که به یک مرحله ای رسیده که همه به آن احترام می گذارند و امیدواریم همه آینده نیز دل مردم بوکان را شاد کنیم.

غنی زاده در پایان نیز گفت: از زمانی که استارت این تیم زده شد، بی وقفه سعی کردیم که دانش فنی خود را به بازیکنان القاء کنیم تا این تیم به شرایط آرمانی برسد و جادارد از بازیکنان تشکر کنم و امیدوارم کادرمدیریتی و فنی بتوانند این تیم را به جایگاهی برسانند که مردم و هواداران واقعی بوکانی به همچین تیمی افتخار کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lkmzk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اندر حکایت عجیب واگذاری شهرداری اردبیل