تاریخ انتشار: 1395/12/26 12:19
اختصاصی| مهاجم گلزن عقاب مطرح کرد؛
کد خبر: 222631

سینا سلیمانی: عقاب دارای مدیریت قوی است و به همین دلیل به این تیم آمدم

‍ سالها بود طرفداران فوتبال در استان فارس چنین مهاجم جوان وگلزنی، ندیده بودند. این اتفاق برای استانی که کمتر به جوانان بومی خود اهمیت میدهد می تواند نوید بخش روزهایی با شکوه باشد.
سینا سلیمانی: عقاب دارای مدیریت قوی است و به همین دلیل به این تیم آمدم

به گزارش فرتاک ورزشی از شیراز، از جمله ستاره های موثر وتاثیر گذار لیگ برتر فوتبال استان فارس سینا سلیمانی، جوان بود . خبرنگار فرتاک ورزشی با بهترین گلزن لیگ گفت و گوی مفصلی انجام داده است که در زیر می خوانید:

از اینکه پیراهن عقاب را پوشیدید و برای آن بازی وگلزنی کردید وآقا گل شدید  ، چه احساسی دارید؟

من واسه انجام خدمت مقدس سربازی راهی این تیم شدم ،این فصل خیلی عالی بودیم ، و همدلی و صمیمیت بچها و دانش کادر فنی توانستیم به لیگ سه ونماینده استان در جام حذفی باشیم وبه لطف خدا باعث شد که من آقای گل شدم و افتخار میکنم این پیراهن رو بر تن کردم .

طرفداران فوتبال فارس سالها بود که چنین بازیکنان جوان وخوبی مثل شما ندیده  بودند. فکر می کنید چه عواملی باعث این اتفاق خوب  شده است؟

اول از همه لطف خدا و تلاش زیاد خودم بوده و فعل خواستن رو واسه خودم صرف کردم ،دور بودن از حاشیه ، و به خصوص یکدلی همبازی هایم واسه اقای گلی من خیای تاثیر داشت که از همه آنان تشکر میکنم .

مربیانت تا چه اندازه در این  تحول نقش داشته اند؟جا داره از کادر فنی تیم به خصوص آقای خدامی تشکر کنم ایشون نقش پررنگی داشتند.

خیلی ها می پرسند چرا سینا به عقاب پیوست؟

عقاب یه تیم نظامی و دارای مدریت قوی هست وبنده آنرا انتخاب کردم که خیلی هم خداراشکر راضی هستم.

آینده خودت وعقاب  را چه طور می بینید؟

ان شا الله که سال آینده  از امسال  قدرتمند تر شروع خواهیم  کردو به اون چیزی که مستحق هستیم برسیم و حضور پایدار در لیگ های بالاتر داشته باشیم .

صحبت آخر؟

از همه عزیزانی که در پیشرفت من نقش داشته اند علل الخصوص خانواده ام تشکر وقدرانی میکنم  و امید وارم  بتوانیم فوتبال فارس رو به جایگاه واقعیش برسونیم.

مصاحبه: "علی اکبر زارعی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d89rw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حامد سلیمانی: آقای اشجاری عذر می خواهم که از ٢٢ بازی برایتان ١٥ پنالتی گرفتند!
اختصاصی| بازیکن شهرداری ماهشهر مطرح کرد؛

مهران درگاهی و علی قیچی‌وند بار دیگر دست در دستان هم
اختصاصی| بازگشت سرمربی و مربی پیشین فرید کرج به صحنه مسابقات؛