تاریخ انتشار: 1395/12/29 14:36
اختصاصی| بهترین دروازه بان لیگ یک از نگاه مخاطبان؛
کد خبر: 222015

وحید عزیزی: راه‌آهن شرایط سختی پیش رو دارد/ حیف از این تیم ریشه دار که کسی به دادش نمی‌رسد

سنگربان راه آهن تهران طی نظر سنجی بعمل آمده از کاربران فرتاک ورزشی بعنوان بهترین دروازه بان لیگ یک در سال 95 انتخاب گردید.
وحید عزیزی: راه‌آهن شرایط سختی پیش رو دارد/ حیف از این تیم ریشه دار که کسی به دادش نمی‌رسد

به گزارش فرتاک ورزشی، وحید عزیزی سنگربان راه آهن 11 کلین شیت در سال 95 داشته و از 25 بازی که درون دروازه راه آهن بوده 25 گل دریافت کرده است یعنی میانگین یک گل در هر بازی و البته در 3 بازی هم درون دروازه نبوده که در آن بازی ها راه آهن آمار وحشتناک 15 گل خورده داشته است که می توان اهمیت این دروازه بان در این فصل را برای راه آهن نشان دهد اگرچه خود او هم در یک بازی عملکرد ضعیف داشته و در برابر خونه به خونه 6 گل دریافت کرده است که به اعتقاد خود او اینطور بازی ها شاید برای هر دروازه بانی هر چند سال یکبار اتفاق بیفتد.

گفت و گوی فرتاک ورزشی را با منتخب دروازه بان های لیگ یک از نگاه کاربران فرتاک ورزشی می خوانید.

وی در ابندای سخنان خود ضمن تشکر از کسانی که  به او رای داده تا او بعنوان بهترین دروازه بان لیگ یک در سال 95 معرفی شود، گفت: راه آهن امسال شرایط خوبی نداشت و متاسفانه با بدترین شرایط ممکن روبرو بودیم و خیلی خوشحالم که علی رغم این بحران پیش آمده باز هم راه آهن شرایط خیلی حادی برای سقوط ندارد اگرچه بازی های آینده بسیار برای ما اهمیت دارد.

عزیزی در پاسخ به این سوال که سال قبل 17 کلین شیت داشتی ولی امسال 11 بار دروازه ات بسته مانده است گفت: بله همان طور که عرض کردم امسال خیلی شرایط راه آهن خاص بود و باور کنید در تمام بازی ها با یک استرس به میدان می رفتیم و سرنوشت آینده هم معلوم نبود ولی با این حال در ١١ بازی کلین شیت داشتم و سعی کردم در این بحران کمی کمک حال باشم و از تمامی بچه های تیم که در این را کمک حال من بودن تشکر میکنم.

سنگربان راه آهن در پاسخ به این سوال که کلین شیت چه لذتی می تواند داشته باشد و چرا اینقدر برای دروازه بانها مهم می باشد؟  گفت: یکی از معیارهای انتخاب دروازه بان های خوب و بد می تواند کلین شیت باشد اگرچه تمامی معیار نیست ولی در هر حال مهم است وباو کنید 11 کلین شیت امسال برایم از 17 کلین شیت سال قبل لذت بخش تر بود چون هر کدامش شیرینی خاص خود را داشت که جا دارد در همین جا از آقایان فرشاد قدیری،منصوربهرمان و احسان وجدی کمال تشکر را دارم واقعا امسال خیلی کمکم کردن و باعث پیشرفتم شدند. 

وی در ادامه افزود: در3 بازی درون دروازه نبودم و تو این سه بازی متاسفانه 15 گل خوردیم و آمار گل خوردن های ما خیلی زیاد شد، امیدوارم تو سال جدید مشکلات راه آهن کمتر بشه  تا بتونیم از نام راه آهن که یکی از قدیمی ترین تیم های تهران هست دفاع کنیم.

عزیزی در ادامه گفت: نباید وضعیت این طوری باقی بماند و اگر خدای ناکرده این روال ادامه داشته باشد و کسی به فکر تیم نباشه  هر احتمالی  وجود دارد و نباید فکر کنیم امتیازمون بالاست و باید این را در نظر داشت که تمرکز بازیکنان و کادر فنی گرفته شده و شرایط خیلی سخت پیش میره تا الان همه تیم ها درصدی از قراردادهای خودشون را گرفتن ولی متاسفانه بچه های ما نگرفتن و واقعا شرایط سختی رو داریم میگذرانیم و کسی نیست به داد این تیم ریشه دار برسه که امیدواریم تا قبل از بازی ها در سال جدید مشکلات کمتر بشود.

سنگربان منتخب سال 95 از نگاه کاربران فرتاک ورزشی در پایان سخنان خود گفت: خیلی خوشحالم که بعنوان بهترین دروازه بان لیگ یک در سال 95 انتخاب شدم و از همه آنها تشکر می کنم و از دست اندرکاران سایت و کانال فرتاک ورزشی هم که  نگاه ویژه به تیم راه آهن دارند، قدردانی میکنم و فقط این را  میتونم بگوم حیف این تیم ریشه دار هست که کسی به دادش نمیرسند امیدوارم مسئولان به فکر این تیم باشند وگرنه اینجور نمیشود  تیمداری کرد با هیچ! واقعا باعث تاسف هست که راه آهن که روزی  کارخانه بازیکن سازی تیم های تهران بود الان تو این وضع بد قرار گرفته باشد واز همه بچه های تیم که تو هر شرایطی پشت من بودن تشکر میکنم وپیشاپیش عید رو هم به همه مردم ایران و به خصوص بچه های با غیرت تیم راه آهن تبریک میگویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2onayv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وحید عزیزی بهترین دروازه‌بان لیگ یک شد
اختصاصی| در نظرسنجی فرتاک ورزشی صورت گرفت؛

حضور زنیدپور در راه آهن منتفی شد
اختصاصی| فدراسیون اجازه نداد؛

راه آهن هر روز بدتر از دیروز!
اختصاصی| عقب گرد به سبک دین محمدی؛