تاریخ انتشار: 1396/02/31 11:05
اختصاصی| سرمربی برق جدید شیراز مطرح کرد؛
کد خبر: 209515

وحید رضایی: در پایان فصل نام افرادی که سنگ اندازی می‌کردند را می‌گویم/ در شیراز بمانم چه کار کنم

سرمربی تیم فوتبال برق جدید این وعده را داد تا در پایان بازی پلی آف این تیم مقابل شاهین بوشهر، افرادی که سبب نابودی فوتبال شیراز می شوند را فاش خواهد کرد.
وحید رضایی: در پایان فصل نام افرادی که سنگ اندازی می‌کردند را می‌گویم/ در شیراز بمانم چه کار کنم

به گزارش فرتاک ورزشی، وحید رضایی سرمربی موفق تیم فوتبال برق جدید شیراز در خصوص آخرین وضعیت تیمش گفت: با تمامی فراز و نشیب و سختی به مرحله پلی آف رسیدیم درصورتی که حق ما پلی آف نبود و باید به عنوان تیم اول به لیگ یک صعود می کردیم. شرایط کلی بازیکنان خوب است و همه سرحال هستند برای کسب موفقیت.

وی درخصوص موانع باشگاه برق جدید گفت: آخر فصل همه چیز را درخصوص تیم برق جدید خواهم گفت. اینکه چه کسانی نقشه کشیدند تا ما و مدیریت تیم را خراب کنند یک سری آدم‌هایی که افکارشان به اندازه قدشان است برای تیم شهر تصمیم می‌گیرند و بعد بازی با شاهین، نام تمامی آنها را خواهم گفت تا مردم بدانند علت اصلی ناکامی فوتبال شیراز کیست.

رضایی درخصوص پرداخت شدن قرارداد بازیکنان گفت: فعلا خبری نیست. بازیکنان ما با ایثار 10-11 ماه بدون پرداخت کوچکترین حقوقی بازی کردند و اگر بازی‌های جام حذفی را حساب کنیم، چیزی حدود 38 بازی بدون امکانات و پول انجام دادیم و بازیکنان من دارند مردانگی می‌کنند.

وی افزود: برخی دوستان بدون چشم داشت خاصی، به تیم کمک می کنند مانند شرکت جُندشاپو (آقای خلیلی)، استاندار و فرماندار محترم اما کمک این عزیزان در حد پرداخت پاداش بوده است مانند کمک‌های آقای خلیلی که بدون چشم داشت، به ما کمک می‌کند. تیم‌های نفت امیدیه، نفت و گاز گچساران و ... بیش از 4 میلیارد برای این فصل هزینه کردند اما شیراز برای مطالبات یک باشگاه مشکل دارد.

سرمربی برق جدید ادامه داد: برخی شهرها هستند که چندین تیم در سطح اول فوتبال دارند، اما در شیراز اصلا چیزی به نام حمایت وجود ندارد. یک بار نیامدند بگویند شما با 30 جوانی که در اختیار دارید، چه کار می‌کنید! مسئولین شیرازی نمی‌خواهند فوتبال در این شهر رشد پیدا کند.

وی خاطر نشان کرد: فجر کم تیمی است! فجر باید از اول فصل بجنگد تا در لیگ بماند! این همه سرباز وجود دارد چرا فجر نمی‌تواند بازیکن سرباز خوب جذب کند؟ برخی آدم‌های کوچک که فکرشان به اندازه قدشان است برای این شهر فوتبال‌خیز تصمیم می‌گیرند که واقعا جای تعجب دارد.

وحید رضایی درخصوص بازی پلی‌آف با شاهین بوشهر گفت: بچه های ما انگیزه زیادی دارند و بازی با شهرداری کاشان نیز اگر توپ دقیقه 92 ما به تیرک برخورد نمی‌کرد، به عنوان تیم اول می‌رفتیم بالا و خیالمان آسوده بود.

سرمربی برق جدید در پایان درخصوص اینکه برای فصل بعد می‌ماند یا نه گفت: بمانم اینجا چه کار کنم؟ هیچ سالی به اندازه امسال اذیت نشدم. بهمن شیراز را آوردم بالا گرفتند فروختند و کل زحمات ما را پایمال کردند. اگر شرایط به همین منوال باشد، قطعا دستیاری در لیگ برتر را به مربی گری در لیگ دو ترجیح می‌دهم.

خبرنگار: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ovqeg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ورزشگاه پلی آف لیگ دو مشخص شد
اختصاصی| اصفهان میزبان صعود دیگر تیم لیگ دویی؛

برق جدید شیراز به پلی آف لیگ یک رسید
اختصاصی| پایان دراماتیک در کاشون؛

بررسی تمام احتمالات سقوط به لیگ دو
ایستگاه پایانی، بهشت یا جهنم؛