تاریخ انتشار: 1396/06/10 10:04
دست‌نشان به فکر جبران/ اولین محک جدی افاضلی؛
کد خبر: 185570

پیش بازی صبا-ملوان؛ جدال 6 امتیازی لیگ برتری‌های سابق در لیگ یک!

دو تیم مدعی و البته ریشه دار فوتبال کشورمان، صبای قم و ملوان بندر انزلی در چارچوب رقابت های هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می روند.
پیش بازی صبا-ملوان؛ جدال 6 امتیازی لیگ برتری‌های سابق در لیگ یک!

 صبایی ها که خانه تکانی اساسی ای را بر روی نیمکت خود انجام دادند در حرکتی شایسته تحسین سکان هدایت نیمکت خود را به هومن افاضلی سپردند. مردی با کوله باری از تجربه در تیم های ملی که یقینا می تواند کمک حال صبا در ادامه لیگ باشد. این تیم در هفته گذشته مقابل خونه به خونه بابل تن به شکست سنگین چهار بر صفر داد. البته صبا روز های پرکاری در این هفته سپری می کند و با جذب چند بازیکن کارآمد به دنبال دفاع از حیثیت خود در فوتبال ایران می باشد.

ملوان نیز با سرمربی کار بلد خود نادر دستنشان که استاد بالا آوردن تیم ها از لیگ دسته اول به لیگ برتر می باشد در هفته گذشته مقابل تیم قدرتمند بادران تن به تساوی یک بر یک داد. البته ملوان در ادامه لیگ می تواند حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد چرا که از کادر فنی قوی و البته مهره های توانمندی بهره می برد که هر کدام از آن ها را هر تیمی دوست دارد که جذب کند. بی شک جدال دو تیم می تواند بسیار زیبا و تماشاگر پسند باشد چرا که مربیان دو تیم در هر تیمی که حضور داشته اند فوتبالی بسیار زیبا و جذاب را به نمایش می گذاشتند.

صبا برای خروج از بحران باید ملوانی را شکست دهد که این روز ها شرایط خوبی را تجربه نمی کند و این تیم نیز همانند صبا نیاز به یک برد روحیه بخش دارد تا جان دوباره ای بگیرد. حال باید منتظر جدال دو تیم باشیم تا ببینیم چه تیمی پیروز این جدال طاقت فرسا و نفس گیر می شود.

کوبل داوری:

مجید پورعلی – محمدرضا مدیر روستا – عبدالعلی شکرگزار – شبیر بهروزی – ناظر : زاهد بحرینی

ترکیب احتمالی دو تیم:

صبا: محمدرضا وفایی، داوود بهادری، مهران فرضیات، مهدی جعفرپور، فردین باباجانی، مصطفی مهدوی، امیرحسین طاحونی، محمد عرب‌خراسانی، جهانگیر عسگری، حمیدرضا پاکیزه و آرش عبدولی

سرمربی: هومن افاضلی

ملوان: حجت صدقی - وحید حیدریه - محمد روشندل - مهیار زحمتکش - مهدی کربلایی - ایمان باصفا - محمد پور رحمت الله - پژمان نوری - پوریا غلامی - بابک مرادی - شهریار مقانلو

سرمربی: نادر دست نشان

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ydmxj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست 20 نفره ملوان مقابل صبای قم
نوری بازی با صبا را از دست داد؛