تاریخ انتشار: 1398/09/24 11:56
قصه ی تلخ و تکراری برای فوتبال دوستان اردبیل؛
کد خبر: 77971

باشگاه شهرداری اردبیل در آستانه انحلال!

باشگاه شهرداری اردبیل در آستانه انحلال قرار گرفت.
باشگاه شهرداری اردبیل در آستانه انحلال!

 تیم شهرداری اردبیل که باید در مرحله نهایی لیگ دسته سوم حضور یابد به دلیل بلاتکلیفی و عدم حمایت شهردار و شورای شهر در آستانه انحلال قرار گرفته است.خبری که دیگر شنیدنش برای اهالی فوتبال تازگی ندارد و هر فصل شنیده می شود ! شهرداری اردبیل در آستانه انحلال قرار گرفت

هر فصل که تمام می شود جوانان و اهالی فوتبال دوست استان اردبیل به آن امید که در سال آینده تیمی قدرتمند را روانه مسابقات میکنند به استراحت پیش فصل می روند تا اینکه یک الی دو هفته مانده به شروع مسابقات طبق معمول خبری از تنها نماینده استان اردبیل در مرحله نهایی لیگ دسته سوم نیست به غیر از خبر انحلال و تا اینکه با چند مسئول وظیفه شناس این تیم در عرض تنها ۷ روز آماده ورود به مسابقات می شود اما در دو فصل گذشته با وجود این مشکلات این تیم با جوانانی غیرت مند همچنان مدعی باقی میماند و سهمیه این تیم حفظ میشود اما چه کسی پاسخگوی این جوانان خواهد بود؟!

جای تاسف دارد برای مسئولان شهر اردبیل که تنها دلخوشی جوانان این شهر که چند فصل گذشته برای هر بازی این تیم حدودا ۱۰ هزار هوادار را به ورزشگاه می کشاند حالا در آستانه انحلال قرار گرفته است.

اعضای شورای شهر که در انتخابات به فوتبال دوستان و جوانان قول حمایت از این تیم را داده بودند پس از رسیدن به شورا وعده خود را فراموش کردند تا  تیم محبوب اردبیل در آستانه انحلال قرار بگیرد.

شهردار و شورای شهر اگر به دنبال شور و نشاط اجتماعی هستند باید هر چه سریع تر از این تیم حمایت و زمینه حضور قدرتمندانه این تیم را در لیگ دسته سوم فراهم کنند در غیر اینصورت جامعه ورزش و خیل عظیم فوتبال دوستان اردبیل هیچ وقت آنها را به خاطر وعده های عملی نشده نخواهند بخشید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zxav6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وعده ها عملی نشد، شهرداری اردبیل در مرز نابودی!

عباسی سرمربی میلاد مهر تهران شد
بازگشت حجت عباسی به خانه؛

بویراحمد یاسوج به عنوان تیم سوم جایگزین شد!
با انصراف تامرادی و حذف از جدول مسابقات؛

امیرحسین فراهانی: اگر تیم هایی که صعود کردند شرایط حضور ندارند تیم های سوم جایگزین می شوند
برای تیم های مرحله اولی واگذاری امتیاز شرایط خاص خودش را دارد؛