تاریخ انتشار: 1395/06/22 14:02
کد خبر: 261932

کلید برد "استقلال" در دربى

استقلال اگر باانگیزه کار کند و بازیکنان با تمام وجود بازی کنند و به جدول و نتایج هفته‌های قبل فکر نکنند، می‌توانند حتی برنده داربی باشند
کلید برد "استقلال" در دربى

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال اظهار کرد بازیکنان تیم باید عطش بیشتری برای گلزنی داشته باشند و موقعیت‌ها را به راحتی از دست ندهند.

محمود فکری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دیدار دیروز (یکشنبه) استقلال برابر ماشین سازی اظهار کرد: خوشبختانه تیم در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد و کاملا مشخص بود که نسبت به چهار بازی اول تغییر خیلی زیادی داشته است اما در این نیمه بازیکنان موقعیت‌های زیادی را از دست دادند.

او افزود: بازیکنان استقلال باید عطش بیشتری برای گل زدن داشته باشند و موقعیت‌هایی را که به دست می آورند، به راحتی از دست ندهند. متاسفانه این اتفاق رخ داد و در نیمه دوم نمی دانم که چه شد که بازی عوض شد. در نیمه اول با دیدن بازی تیم خیلی امیدوار شدم چون حتی اگر تیم گل نزند، ایجاد موقعیت‌های زیاد گل نوید بازی خوبی را می‌دهد.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال درباره شهرآورد حساس پیش‌رو هم گفت‌: این بازی همیشه فرق می‌کند و به این ربطی ندارد که دو تیم در هفته‌های قبل از داربی چه نتایجی را گرفتند. استقلال اگر باانگیزه کار کند و بازیکنان با تمام وجود بازی کنند و به جدول و نتایج هفته‌های قبل فکر نکنند، می‌توانند حتی برنده داربی باشند.

فکری در ادامه درباره نقش کادرفنی استقلال در داربی روز جمعه نیزاظهار کرد: شرایط داربی به وضعیت روحی و روانی بازیکنان برمی‌گردد. تیم در تعطیلات روی کارهای بدنی و تاکتیکی کار کرده است و اکنون نمی‌شود کار خاص دیگری انجام داد. شاید حتی بشود گفت‌ در داربی نیازی به کادر فنی هم نیست و خود بازیکنان باید خودشان کار را در بیاورند. این بازی حیثیتی است و بازیکنان به خاطر خودشان و یا هواداران هم که شده باید با تمام وجود بازی کنند.

او درباره هواداران تیمش هم گفت‌: حمایت هوادار خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. اگر هواداران ما در شهر آورد حضور خوبی داشته باشند، این حضور دلگرم کننده و انرژی‌بخش خواهد بود. وقتی بازیکنان ببینند هوادارانشان جایگاه خودشان را پر کردند با انگیزه و انرژی بیشتری کار می‌کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ebjo6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرین فردای استقلال تعطیل شد