تاریخ انتشار: 1397/10/11 12:17
کد خبر: 115537

سردار آزمون به جام ملت های آسیا سلام داد!

خداحافظ تیم ملی. این تصمیم سردار آزمون در پایان جام جهانی 2018 بود. تصمیمی که هیچ وقت از سوی کارلوس کی روش جدی گرفت نشد و البته سردار باید خوشحال باشد که سرمربی تیم ملی کارلوس کی روش بود ...
سردار آزمون به جام ملت های آسیا سلام داد!

 شاید اگر مربی دیگری به جای کارلوس کی روش بود خداحافظی سردار آزمون را مثل خداحافظی مهدی رحمتی جدی می گرفت و او را دیگر به تیم ملی دعوت نمی کرد! هر چند سردار گفته بود به خاطر بیماری مادرش ترجیح می دهد در ماه های آتی در کنار خانواده باشد. البته که مشخص بود سردار به خاطر انتقادات مردم به گل نزدن هایش در جام جهانی 2018 تصمیم به خداحافظی از تیم ملی گرفت.

 

و همان موقع باید به سردار هم حق می دادیم. سبک بازی تیم ملی در برابر تیم هایی چون اسپانیا و پرتغال دفاعی بود و حضور سردار آزمون و مهدی طارمی در نیمه خودی باید پر رنگ تر از نیمه حریف می بود و چنان به عضلات این دو بازیکن فشار آمد که به هنگام قرار گرفتن در موقعیت نایی برای زدن ضربه آخر نداشتند. دیدید که در بازی با پرتغال مهدی طارمی چه موقعیتی را هدر داد.

 

با این حال سردار نباید خداحافظی می کرد که کرد! البته گذشته ها گذشت و هم سردار باید آنروزهای تلخ را فراموش کند و هم ما. شاید بد نیست سردار آزمون خاطرات علی دایی را در تیم ملی مرور کند. اینکه گاهی با چه هجمه هایی روبرو می شد. اما سردار آزمون دیشب با گلی که به قطر زد به جام ملت های آسیا سلام داد.

 

در تعریف سردار می توانیم به این نکته اشاره کنیم. مهاجمی که روی هوا ضربات سر خوبی می زند. مثل علی دایی. اما روی زمین فرارهای خوبی در عمق دارد. پاس هایی که از کناره ها روی دروازه ها ارسال می شود به خصوص روی زمین برای سردار یک موقعیت خوب به حساب می آید. روی زمین سرعتی بازی می کند و...

 

وجود چنین مهاجمی در ترکیب تیم ملی غنیمت است و چنین مهاجمی می تواند یکی از ستاره های جام ملت های آسیا شود. قهرمانی در جام ملت ها بعد از چهار دهه. رخدادی که سردار آزمون و دیگر بازیکنان تیم ملی می توانند به نام خود رقم بزنند. این انتظاری است که مردم ایران از تیم ملی دارند. تیم ملی ای که خوب و با کیفیت است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m99e8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هم اتاقی جدید سردار آزمون مشخص شد