تاریخ انتشار: 1398/01/09 20:50
از نتیجه ناراضی نیستم؛
کد خبر: 105221

مجتبی حسینی: خونه به خونه تماشاگران پرشوری داشت/ با همین روند صعود می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز گفت: با توجه به شرایط بازی در خانه حریف و تقابل با تیمی مثل خونه به خونه، تساوی هم برای مان در این هفته نتیجه بدی نبود.
مجتبی حسینی: خونه به خونه تماشاگران پرشوری داشت/ با همین روند صعود می‌کنیم

مجتبی حسینی در مورد بازی با خونه به خونه بابل که با نتیجه تساوی یک – یک به اتمام رسید، گفت: «بازی خوبی بود به خصوص که ما در نیمه دوم توانستیم فشار زیادی روی دروازه حریف بیاوریم و کار را به تساوی بکشیم.»

او اضافه کرد: «در نیمه نخست، به اصطلاح فوتبالی ها، تیم مان خواب بود و این موضوع به علت تعطیلات لیگ به مناسبت نوروز بود اما در نیمه دوم به خودمان آمدیم و حملات مان را شروع کردیم. بارها موقعیت ساختیم و یک گل هم زدیم. شاید اگر این شرایط در نیمه اول به وجود می آمد، نتیجه بهتری نیز می گرفتیم.»

حسینی افزود: «ما خارج از خانه و مقابل تیمی مثل خونه به خونه که تماشاگران پرشوری داشت، به میدان رفتیم. شانس بالایی برای برد داشتیم اما فکر می کنم با توجه به بازی که ارائه شد و شرایطی که وجود داشت، نتیجه تساوی هم برای مان خوب بود. با این حال معتقدم کارمان هنوز تمام نشده و خود را مدعی صعود به لیگ برتر می دانیم. در بازی های باقی مانده نیز با تلاش بیشتری به میدان می رویم تا بتوانیم بهترین امتیازات را بگیریم و مهیای صعود به لیگ برتر شویم.»

او در خصوص اعتراض تماشاگران تیم حریف به عملکرد داور، گفت: «نمی دانم چه بگویم. داور باتجربه ای برای قضاوت این بازی به کار گرفته شده بود اما ما باید معترض باشیم زیرا معتقدم تمام خطاهای 50-50 به سود حریف سوت می خورد نه گل ریحان. از سوی دیگر، حریف در نیمه دوم حتی نزدیک به محوطه جریمه ما هم نشد و نمی دانم چرا آنها نسبت به نگرفتن پنالتی، اعتراض دارند. ما هستیم که باید اعتراض کنیم اما حرفی نمی زنیم.»

سرمربی گل ریحان البرز در مورد وضعیت مالی این باشگاه اضافه کرد: «اکثر تیم های حاضر در لیگ با مشکلات مالی مواجه هستند اما گل ریحان با توجه به تلاش مدیرعامل و ارکان مدیریتی و همچنین برنامه ریزی بلندمدتی که صورت گرفته، هیچ مشکلی ندارد و ما بهترین امکانات را در اختیار داشتیم. این شرایط، نگرانی را از تیم مان دور می کند تا بتوانیم بدون هیچ دغدغه ای وارد بازی ها شویم.»

حسینی در نهایت گفت: «امیدوارم با همین روند امتیازگیری، کارمان را پیش ببریم و بتوانیم در نهایت، صعود به لیگ برتر را قطعی کنیم تا دل مردم استان البرز و هواداران گل ریحان شاد شود.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xxavl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار خونه به خونه و گل ریحان البرز (2)
از نگاه دوربین مسعود اکبری؛

تصاویر/ دیدار خونه به خونه و گل ریحان البرز
از نگاه دوربین سیاوش اسدالله نیا؛