تاریخ انتشار: 1398/02/14 19:23
کد خبر: 101271

حضور رئیس فدراسیون فوتبال در تمرین تیم ملى جوانان

رئیس فدراسیون فوتبال عصر امروز در تمرین تیم ملى جوانان حضور یافت.
حضور رئیس فدراسیون فوتبال در تمرین تیم ملى جوانان

به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، مهدى تاج عصر امروز در زمین شماره یک مرکز ملى فوتبال با حضور در جمع شاگردان سیروس موسوى خطاب به ملى پوشان جوان فوتبال ایران گفت: شما باید به خودتان ببالید چراکه برگزیدگان فوتبال کشور هستید و آینده درخشانى پیش رو دارید. خوشحالم که کادر فنى خوب، جوان، پرتلاش و با انگیزه اى با حضور آقایان پورموسوى، عقیلى، بختیارى زاده و فراز فاطمى در اینجا شکل گرفته است. آقاى پورموسوى پیشینه و سابقه مشخص و روشنى دارد و امیدوارم در این تیم هم موفق باشد.

رییس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: من به این تیم خیلى امیدوارم و گزارش‌هاى بسیار خوبى از تیم جوانان دریافت مى‌کنم. امیدوارم در مسیرى که پیش روى شماست موفق و سربلند باشید.

در ادامه سیروس پورموسوى سرمربى تیم ملى جوانان با قدردانى از رییس فدراسیون فوتبال گفت: حضور جنابعالى موجب مى‌شود که ما احساس مسئولیت بیشترى داشته باشیم و بدانیم که کار مهمى در پیش داریم. از حمایت و همکارى فدراسیون فوتبال کمال تشکر را دارم.

همچنین فراز فاطمى مدیر تیم ملى جوانان اظهار داشت: شرایط و امکانات مرکز ملى فوتبال با گذشته قابل قیاس نیست.امکانات این مرکز در حد کمپ هاى بین المللى است و این بسیار ارزشمند است. باید از مجموعه فدراسیون و همه کسانى که در ایجاد این امکانات تاثیرگذار بودند قدردانى کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zjj6a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی جوانان