تاریخ انتشار: 1400/12/05 23:31
مدیرعامل باشگاه بادرود تهران در گفت وگو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 25387

پیروزی ارزشمند برابر پیکان؛ گامی بلند برای صعود به لیگ برتر بود/از کادر فنی و بازیکنان تشکر می‌کنم

مدیرعامل باشگاه بادرود تهران بعد از پیروزی برابر پیکان تهران و صعود بانوان این تیم به لیگ برتر از آنها بابت این اتفاق مهم تشکر نمود.
پیروزی ارزشمند برابر پیکان؛ گامی بلند برای صعود به لیگ برتر بود/از کادر فنی و بازیکنان تشکر می‌کنم

دکتر حمید جوادی مدیرعامل باشگاه بادرود تهران بعد از پیروزی بانوان این باشگاه برابر پیکان تهران در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور که عصر امروز در ورزشگاه پیکانشهر برگزار و در نهایت با نتیجه 2بر0 به پایان رسید تا این تیم در یکقدمی صعود به لیگ برتر قرار بگیرد، گفت: خداوند را شاکرم که تلاش‌های کادر فنی و بازیکنان نتیجه داد و در حساس ترین بازی، توانستیم تیم قدرتمند پیکان را در ورزشگاه اش شکست دهیم و در یکقدمی صعود به لیگ برتر قرار بگیریم.

مدیرعامل باشگاه بادرود تهران در ادامه صحبت‌های خود گفت: سعی کردیم در حد توان امکانات لازم را برای کادر فنی و بازیکنان فراهم نماییم تا آنها به دور از هر گونه نگرانی و تنها به فکر بازی در مستطیل سبز باشند و این موضوع باعث گردید که با همدلی و وفاق نتیجه مورد نظر کسب شود که جا دارد از همین جا این پیروزی ارزشمند را که مسیر را برای صعود به لیگ برتر هموار نموده است را به تمامی بازیکنان و کادر فنی تبریک بگویم و امیدوارم در آینده نیز شاهد درخشش آنها در مسابقات باشیم.

WhatsApp Image 2022-02-24 at 21.42.26

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: اگر چه از همین الان می‌توان بادرود تهران را یکی از تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر دانست، اما بر روی کاغذ هنوز دو بازی باقی مانده است و امیدوارم جشن صعود با شکوهی برگزار نماییم .

دکتر جوادی در ادامه افزود: وقتی این صعود دلچسب‌تر می‌شود که شاهد این هستیم بازیکنان بادرود تهران جوانان مستعدی هستند که آینده متعلق به آنها می‌باشد و به عنوان سرمایه‌های فوتبال بانوان ایران خواهند بود و شک نداشته باشید از آنها در آینده بسیار خواهید شنید.
مدیرعامل باشگاه بادرود تهران در پایان سخنان خود گفت: آن شالله در اولین فرصت برای حضور قدرتمند در لیگ برتر برنامه‌ریزی خواهیم کرد و مطئمن باشید مسیری که در پیش گرفته‌ایم را با قدرت بیشتری ادامه خواهیم داد و امیدوارم خداوند هم در این مسیر یاری رسان ما باشد تا بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا نماییم.

بادرود تهران


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oakag

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بادرود تهران گام اول را محکم برداشت / جشنواره گل در برابر آرش کرمانشاه
در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور ؛