تاریخ انتشار: 1401/08/01 19:24
در آستانه تعطیلی لیگ برتر؛
کد خبر: 14880

قفل مصدومیت مهاجم پرسپولیس شکسته شده

مهاجم آسیب دیده پرسپولیس بالاخره در تمرینات این تیم شرکت کرد تا آمادگی خود را برای بازی کردن قبل از تطعیلی رقابت‌های لیگ برتر به دلیل برگزاری جام جهانی نشان دهد.
قفل مصدومیت مهاجم پرسپولیس شکسته شده

حامد پاکدل مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از گذشت هفته‌ها در تمرین عصر امروز پرسپولیس در ورزشگاه تهرانسر حاضر شد. او که از ابتدای فصل بیشتر بازی‌ها را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده بود زیر نظر مستقیم کادر پزشکی و فنی مورد ارزیابی قرار گرفت تا در صورت صلاحدید بتواند برای پرسپولیس بازی کند.

پاکدل که کمترین دقایق حضور در ۱۰ بازی ابتدایی پرسپولیس در فصل جاری را داشته است تنها یک هفته قبل از تعطیلی بازی‌های لیگ برتر به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی ایران به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شد تا امیدهای او را برای احتمال حضور در خط حمله زنده نگه دارد. پرسپولیس که با کسب ۲۱ امتیاز در صدر جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر است تنها توسط یورگن لوکادیا در خط حمله موفق به زدن شش گل شده است تا سایر رقیبان او بدون اینکه گلی به ثمر برسانند روی نیمکت حضور داشته باشند یا در تمرینات مصدوم شوند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس کرمان ساعت ۱۷ پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود و پس از آن تمرینات این تیم برای نزدیک به دو هفته به دلیل برگزاری رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ تعطیل می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekk6y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شمارش معکوس برای ستاره هلندی پرسپولیس آغاز شد/ لوکادیا و سه گل تا رکورد خودش!

گل‌محمدی به نشست خبری نرسید
به علت تاخیر در پرواز پر‌سپولیس به رشت؛