تاریخ انتشار: 1395/12/25 09:23
کد خبر: 222894

آلگری: از عملکرد نیمه دوم یوونتوس راضی نیستم

سرمربی یوونتوس با وجود راهیابی تیمش به یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از عملکرد نیمه دوم شاگردان خود ابراز نارضایتی کرد.

آلگری: از عملکرد نیمه دوم یوونتوس راضی نیستم

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل پورتو در بازی خانگی دور برگشت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از شیوه بازی شاگردان خود در نیمه دوم انتقاد کرد.

  او  گفت: به هدفمان یعنی رسیدن به مرحله یک‌چهارم‌نهایی رسیدیم اما در نیمه دوم فوتبال خوبی ارائه نکردیم.  از سبک بازی تیم در 45 دقیقه دوم راضی نیستم. به هرحال همه چیز در نتیجه خلاصه نمی‌شود. در نیمه اول بدون هیچ ریسکی بازی هوشمندانه‌ای انجام دادیم. در 45 دقیقه دوم به تیمی 10 نفره فضای زیادی دادیم و حریف فرصت‌های زیادی روی دروازه‌ما به وجود آورد.در این مقطع خیلی بد ظاهر شدیم می‌توانستیم حمله کنیم یا به حفظ توپ و کنترل بازی بپردازیم. حق انتخاب با ما بود.دادن پاس‌های کوتاه، انتخاب و شیوه مناسبی نبود چون به رقیب اجازه تصاحب توپ و ضدحمله را می‌داد. با حداقل توان، حداکثر نتیجه را به دست آوردیم.اگر قصد بازیکنان کنترل توپ بود در رسیدن به هدفشان موفق ظاهر شدند.امیدوارم در تمرینات آینده مشکلات را برطرف کنیم.کوادرادو پس از برتری یک بر صفر ما کارت زرد گرفت.نمی‌خواستم اخراج شود و به همین دلیل تعویضش کردم. پیاتسای جوان  می‌داند بازی تهاجمی بسیار خوب است اما باید اهمیت بازی تدافعی در مواقع لزوم را بداند. جهت یادآوری این موضوع، او و کوادرادو را از بازی بیرون کشیدم.برای بهبود سطح کیفی باید در تمرینات مشتاق‌تر و گرسنه‌تر از همیشه باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yrjla

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش‌بازی یوونتوس-پورتو/ سخت‌تر از معجزه، راحت‌تر از آب خوردن