تاریخ انتشار: 1396/02/17 15:12
کد خبر: 212356

استقلال در بازی با التعاون به دنبال نبردن است؟

حرف سرمربی استقلال بعد از بازی با التعاون نشان می دهد این تیم چندان انگیزه ای برای بازی با التعاون و صدرنشینی نخواهد داشت.
استقلال در بازی با التعاون به دنبال نبردن است؟

 علیرضا منصوریان بعد از بازی استقلال برابر الاهلی اعلام کرد که ترجیح می دهد در مرحله بعد با تیم های عربستانی روبرو نشود چراکه آبی ها نمی توانند از حق میزبانی خود استفاده کند. در این بین استقلال بعد از صعود از گروه باید با تیم های صعود کننده گروه C بازی کند، گروهی که تیم های ذوب آهن، العین، پاختاکور و الاهلی عربستان در آن حضور دارند.


استقلال در صورتی که در گروه خود صدرنشین شود به احتمال فراوان باید با الاهلی عربستان بازی کند و با این شرایط به نظر می رسد آبی ها در بازی با التعاون برای پیروزی به میدان  نمی روند تا بتوانند در مرحله بعدی حریف العین امارت بشوند، تیمی که یکی از قدرتمندترین تیم های حال حاضر آسیا است.


در حال حاضر العین تا قبل از هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا با 9 امتیاز صدرنشین است و با توجه به بازی این تیم برابر بنیادکار، احتمالا این تیم اماراتی صدرنشین گروهش می شود و منصوریان در صورتی که نخواهد برابر نماینده عربستان بازی کند، باید کاری کند تا استقلال به عنوان تیم دوم از گروهش صعود کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3enp9a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 شکست‌ لوکوموتیو و بنیادکار پیش از رویارویی با استقلال و ذوب‌آهن