تاریخ انتشار: 1395/05/19 13:43
کد خبر: 268935

دروازه بان اوکراینی به پرسپولیس نمی خورد/داور اشتباهی مرا اخراج کرد

مربی دروازه بانان تیم پرسپولیس گفت: ما می دانیم که در سه جام باید شرکت کنیم و می دانیم وظیفه ما سنگین است
دروازه بان اوکراینی به پرسپولیس نمی خورد/داور اشتباهی مرا اخراج کرد

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، ایگور پانادیچ درباره دروازه بان کرواتی که امروز وارد تهران شده، اظهار داشت: دروازه بان جدید کروات ما سابقه بسیار خوبی دارد و 27 سال سن دارد. 23 بازی ملی در تیم بزرگسالان انجام داده و همچنین در تمام رده های سنی در تیم ملی حضور داشت. پنج دروازه بان به ما معرفی شد و فیلم آنها در اختیار ما گذاشته شد که ما از بین آنها این دروازه بان کروات را انتخاب کردیم که جایگزین خوبی برای لوبانف است. 

وی درباره دروازه بان اوکراینی که چند روز پیش در تمرینات حضور پیدا کرد اذعان داشت: این دروازه بان برای تست در تمرینات حضور پیدا کرد و همان روز اول من اعلام کردم که آن را نمی خواهم. چون بسیار جوان بود و هنوز تجربه کافی را نداشت. ما می دانیم که در سه جام باید شرکت کنیم و می دانیم وظیفه ما سنگین است و به خاطر همین موضوع دروازه بان دوم تیم را با فکر انتخاب کردیم. 

مربی دروازه بانان پرسپولیس درباره اخراجش در بازی مقابل گسترش فولاد گفت: در آن صحنه چوک دیگر مربی ما به داور مسابقه اعتراض کرد و به اشتباه داور مرا اخراج کرد. من در آن صحنه می خواستم جلوی اعتراض چوک را بگیرم که داور به جای چوک مرا اخراج کرد.

پانادیچ از حمایت تماشاگران در این چند بازی تشکر کرد و گفت: منتظر پر شدن ورزشگاه آزادی در بازی مقابل صبا هستیم. امیدواریم بتوانیم با صدرنشینی به تعطیلات لیگ برویم. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kakrv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیرانوند: تمرکزم روی موفقیت پرسپولیس است، نه مصاحبه