تاریخ انتشار: 1396/09/04 17:55
کد خبر: 172243

تیم گل‌محمدی از رودسپید به سلامت گذشت/ پایان ناکامی سرخ‌پوشان پس از 4 بازی

شاگردان گل‌محمدی در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال در دیداری خانگی با نتیجه 2 بر یک از سد میهمانش سپیدرود رشت گذشت و با کمک این برد خود را از قعر جدول جدا کرد.
تیم گل‌محمدی از رودسپید به سلامت گذشت/ پایان ناکامی سرخ‌پوشان پس از 4 بازی

 در نخستین دیدار امروز لیگ برتر فوتبال تیم‌ تراکتورسازی از ساعت 14 در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز پذیرای سپیدرود رشت بود که این بازی در پایان با برتری 2 بر یک سرخ‌پوشان آذربایجان خاتمه یافت و این تیم پس از 4 بازی توانست امتیازات کامل را از آنِ خود کند.

این دیدار که در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات برگزار شد، دو نیمه متفاوت داشت بطوریکه در نیمه اول بازی جذاب و تماشایی را دو تیم به نمایش گذاشتند و هر سه گل مسابقه در این نیمه به ثمر رسید اما در نیمه دوم بازی دلچسبی از آب درنیامد.

ابتدا در دقیقه 11 فرزاد حاتمی در محوطه جریمه سپیدرود پس از اینکه توپ را پشت به دروازه در اختیار گرفت، چرخیده و شوت خود را از زاویه بسته شلیک کرد که ایمان صادقی غافلگیر شده و توپ از زیر دستانش عبور کرد تا گل نخست مسابقه شکل بگیرد.

به فاصله 9 دقیقه از این گل محمد ایرانپوریان با سانتر دیدنی خود محمدرضا مهدی‌زاده را در دهانه دروازه صاحب موقعیت کرد که این مدافع پیش تاخته تیم تراکتور با ضربه سر توپ را برای دومین بار با دروازه صادقی آشنا کرد.

اما در دقیقه 39 سپیدرود که با تصمیم بحث برانگیز قاضی میدان صاحب پنالتی شده بود، توسط حسین ابراهیمی دروازه فرزین گروسیان را گشود تا یکی از گل‌های خورده را جبران کرده و با امیدواری بیشتری به ادامه بازی بپردازد. 

در نیمه دوم نیز توپ و میدان بیشتر در اختیار سفیدپوشان میهمان بود و تراکتورسازی دل به ضد حملات بسته بود و چندین بار نیز فرصت داشت تا به گل سوم برسد اما بی دقتی مهاجمان این تیم و البته عکس‌العمل دیدنی دروازه‌بان و کاپیتان سپیدرود مانع از این امر شد.

بهترین موقعیت‌های تراکتور بین دقایق 75 تا 85 ایجاد شد و طی آن یک بار ایمان صادقی با واکنش دیدنی خود ضربه سر حاتمی را راهی کرنر کرد و یک بار نیز حسین کعبی با تکل خود ضربه شهرام گودرزی را به زیبایی برگشت داد تا یک گل را برای تیمش خرید.

در لحظات پایانی نیمه دوم سپیدرود برای فرار از شکست پیش کشیده بود و حملات خطرناکی هم روی دروازه تراکتور ترتیب داد ولی هیچ کدام از آنها ثمری نداشت و در نهایت بازی دو تیم با برتری 2 بر یک به سود میزبان به اتمام رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vknxp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام ترکیب 11 نفره تراکتورسازی مقابل سپیدرود رشت

اولویت تغییر کرد؛ پرسپولیس از جذب چپ پای تمام عیار منصرف شد
اختصاصی| برانکو مدافع تراکتور را می‌خواهد؛