تاریخ انتشار: 1396/10/09 14:37
کد خبر: 167039

هاشم بیگ زاده: نفت، تیم فلک زده فوتبال ایران است!

مدافع - هافبک تیم نفت تهران از تیمش به‌عنوان یک تیم فَلَک زده یاد کرد که در آن همه‌چیز به‌هم ریخته است.
 هاشم بیگ زاده: نفت، تیم فلک زده فوتبال ایران است!

هاشم بیک‌زاده که امروز همانند برخی از بازیکنان تیم نفت تهران برای فسخ قرارداد خود با این تیم در سازمان لیگ حاضر شده بود، اظهار داشت: اوضاع نفت خیلی خراب است. با این وضعیت، بچه‌ها هم زیر سؤال می‌روند. امیدوارم یک جوابی به ما بدهند. ما الان زمین تمرین نداریم تمرین کنیم، لباس نداریم بپوشیم، سرمربی نداریم تمرین کنیم و مالک هم نداریم. این مالکی را هم که هست، قبول نداریم. نفت یک تیم فَلَک زده و داغان است. شما بودید، با این شرایط چه کار می‌کردید؟!

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود قرار است مشکلات نفت تا یک هفته دیگر حل شود، گفت: تا یک هفته دیگر به لیگ یک افتاده‌ایم و همه چیز تمام شده است! یک هفته دیگر به چه دردمان می‌خورد؟ آن موقع شما با تیم جدید هم به توافق برسی نمی‌توانی بروی، چون نقل‌وانتقالات بسته شده است. بازیکن نمی‌تواند فسخ کند، این حق را هم از ما گرفتند. اینجا همه چیز به‌هم ریخته است. من تاکنون چنین تیمی ندیده بودم. طرف مقابلی هم وجود ندارد که قراردادمان را فسخ کند.

بازیکن تیم نفت تهران با اشاره به تغییر و تحولات زیاد این تیم در کادر فنی‌اش خاطرنشان کرد: این جور پیش برویم، می‌توانیم رکوردی بزنیم که در گینس هم ثبت شود! الان هم آقای گل‌محمدی (رئیس اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران) را به‌عنوان سرمربی ما معرفی کردند. شاید قرار است ایشان مقابل پرسپولیس نفت را ارنج کند! در 10 هفته، شش مربی به تیم ما آمده و شش مربی هم با آنها صحبت شده است، اما نیامده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o9aoo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نماینده‌ای از نفت در کنفرانس خبری حاضر نمی‌شود!