تاریخ انتشار: 1397/01/23 19:28
کد خبر: 152388

صحبت های پورموسوی در نشست خبری بعد بازی با ذوب آهن

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از هوادارنمان عذرخواهی می‌کنم چون امیدهایمان را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا از دست داده‌ایم.
صحبت های پورموسوی در نشست خبری بعد بازی با ذوب آهن

 سید اکبر پورموسوی سرمربی تیم  فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری بعد بازی با ذوب آهن اظهار کرد: بابت گرفتن یک امتیاز خدا را شکر می‌کنم. البته شایستگی کسب سه امتیاز را هم داشتیم که متاسفانه شرایط بد جوی روی عملکرد تیم ما هم تاثیر گذاشت. از بازیکنان به خاطر تلاشی که کردند تشکر  می‌کنم. مدت‌ها است که فوتبال رویش را از ما برگردانده و شانس و اقبال از ما دور شده است. از هوادارنمان عذرخواهی می‌کنم چرا که ما امیدهایمان را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا از دست داده‌ایم.

او ادامه داد:‌ ما از روز اول تصمیم داشتیم فولادی بسازیم که بیشتر از بازیکنان بومی استفاده می‌کند. همچنین هدف ما ساختن تیمی قابل  احترام بود. در بخش زیادی از فصل، توانایی‌های خودمان را نشان دادیم اما متاسفانه ناخواسته درگیری مشکلاتی شدیم که از روند روبه رشد ما جلوگیری کرد. از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره تشکر می‌کنم که از ما حمایت کردند تا سهمیه آسیایی بگیریم که این اتفاق نیفتاد. وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد تمام تقصیرها بر گردن مربی است. من از این موضوع باکی ندارم و مسئولیت فنی تیم با من است.

پورموسوی همچنین گفت: این  فولاد با فولاد سال‌های گذشته فرق دارد. ما تیمی قابل احترام بودیم. بعضی وقت‌ها هوادران شعارهایی علیه مسئولان باشگاه و مسئولان فنی و برخی بازیکنان سر می‌دهند که این از روی احساسات آنها است و اگر حساب و کتاب کنند متوجه می‌شوند که با بضاعتی که داریم موفق بوده‌ایم. همین ذوب‌آهن  در سال گذشته در بازِ‌ی‌های رفت و برگشت فولاد را شکست داده بود اما امروز ذوب آهن به مساوی هم قانع بود. با نوع فوتبالمان نشان دادیم که از هیچ حریفی نمی‌ترسیم.  فکر نمی‌کنم آوردن یک بازیکن جوان و کم تجربه به زمین در این بازی حساس کار هرکسی باشد. داور یک صحنه پنالتی ۱۰۰ درصد هم به نفع ما نگرفت امیدوارم که من اشتباه کرده باشم. در جریان بازی داور تحت تاثیر اعتراضات نیمکت حریف بود. سعی می‌کنیم در دو بازی آینده به امتیازهایمان اضافه کنیم. ما سال گذشته در این مقطع با  ۳۵ امتیاز در رده دهم بودیم اما الان در رده ششم قرار داریم. دست تقدیر این بود که امسال سهمیه آسیایی را به دست نیاوریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4perna

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار ذوب آهن و فولاد/جدال بر سر نایب قهرمانی!