تاریخ انتشار: 1397/02/22 22:50
کد خبر: 148185

شرط اصلی تارتار برای نشستن روی نیمکت فصل آینده پارس جنوبی جم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم برای ماندن در این تیم، برای مسئولان باشگاه شرط گذاشت.
شرط اصلی تارتار برای نشستن روی نیمکت فصل آینده پارس جنوبی جم

 تیم فوتبال پارس جنوبی جم که با هدایت مهدی تارتار در هفدهمین دوره لیگ برتر نتایج خوبی گرفت و با کسب ۴۷ امتیاز در رده پنجم ایستاد، تلاش می کند تا در فصل آینده، مانند نیم فصل نخست لیگ هفدهم، شگفتی ساز شود و سهمیه آسیا را بدست آورد.

پارس جنوبی در فصل گذشته از لحاظ مالی وضعیت خوبی نداشت و پس از پایان مسابقات هم، به جزء علی دشتی و امید سینگ، قرارداد بیشتر بازیکنان این تیم به پایان رسید و حالا تارتار به مدیران این باشگاه گفته است، تا ابتدا قرارداد سال گذشته را با بازیکنان و کادرفنی تسویه کنند و اگر این اتفاق رخ داد، او در فصل آینده هم سرمربی جمی ها خواهد بود.

در طول لیگ هفدهم و درحالیکه جمی ها در رده های دوم تا چهارم جدول قرار داشتند، در چند مرتبه بازیکنان این تیم به دلیل شرایط بد مالی ناراحت بودند و همین مضوع سبب افت آنها شد و حالا تارتار از مسئولان تیمش خواسته تا ابتدا مطالبات مانده از قرارداد فصل گذشته را تسویه کنند و سپس پای میز مذاکره برای تمدید قرارداد حاضر شوند.

مسئولان پارس جنوبی هم به اعضای تیم قول دادند که قرار است شارژ مالی انجام شود و بازیکنان زودتر به درصدی از طلب هایشان می رسند. شرط اصلی تارتار برای نشستن روی نیمکت فصل آینده پارس جنوبی جم، تسویه قرارداد امسال است و باید دید آیا مدیران زردپوشان جنوب کشور این مهم را انجام می دهند یا خیر؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mzbxj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست مرد پرسپولیسی از رضائیان!