تاریخ انتشار: 1397/03/28 11:25
کد خبر: 143291

هفته آینده تکلیف باشگاه گسترش فولاد مشخص می‌شود/کسی نمی‌تواند قراردادش را فسخ کند!

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: به بازیکنان اعلام شده است کسانی که قرارداد دارند باید در تاریخ یک تیر در تمرینات حاضر باشند .
 هفته آینده تکلیف باشگاه گسترش فولاد مشخص می‌شود/کسی نمی‌تواند قراردادش را فسخ کند!

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص اینکه بعضی از بازیکنان گسترش فولاد مانند رضا خالقی‌فر اعتقاد دارند مدیر عامل باشگاه جواب ما را نمی‌دهد تا از شرایط تیم مطلع شویم اظهار داشت: اولا که زمانی او و بقیه بازیکنان زنگ می‌زنند که در زمان اداری نیست و متاسفانه آخر شب تماس می‌گیرند که ما در اختیار خانواده هستیم و نمی‌توانیم جوابگو باشیم درثانی به بازیکنان اعلام شده است کسانی که قرارداد دارند باید در تاریخ یک تیر در تمرینات حاضر باشند و تمرینات زیر نظر مربی ادامه پیدا می کند.

وی در ادامه درخصوص اینکه آیا تکلیف باشگاه گسترش فولاد مشخص شده است گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست هفته آینده تکلیف باشگاه مشخص می‌شود ممکن است با همین اسم در لیگ برتر ادامه دهیم فقط مالک و مدیریت باشگاه تغییر کند یا ممکن است امتیاز این باشگاه به کل به فروش برسد برای همین هنوز تکلیف مشخص نشده است. همه چیز در هفته آینده اعلام خواهد شد.

وی در پایان درباره اینکه آیا بازیکنانی که می‌توانند قراردادشان را فسخ کنند و به تیم دیگری بروند گفت: خیر، این اتفاق  صورت نمی گیرد، برای همین کسانی که قرارداد دارند باید طبق تاریخ اعلام شده در تمرینات حاضر باشند و نمی‌توانند قراردادشان را فسخ کنند. ما از قبل از طریق باشگاه به بازیکنان اعلام کردیم که باید در تمرینات حضور پیدا کنند  فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد متاسفانه بعضی از بازیکنان مانند خالقی‌فر موقعیت‌سنج نیستند و نمی‌دانند چه زمانی تماس بگیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vmgyn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میلاد زنیدپور و قراردادی که که ثبت نشد