تاریخ انتشار: 1397/06/01 15:36
کد خبر: 133299

مورد ویژه ستاره آبی ها/ استقلال با این بازیکن در خانه گل نمیخورد

تیم فوتبال استقلال تهران در اولین بازی از هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان رفت و به یک تساوی دیگر دست یافت.
مورد ویژه ستاره آبی ها/ استقلال با این بازیکن در خانه گل نمیخورد

استقلال تهران در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در پنج بازی که به میدان رفته، سیدمهدی رحمتی را در درون دروازه خود داشته و به لطف تجربه این دروازه‌بان توانسته است در تمامی بازی‌های خانگی دروازه خود را بسته نگه دارد. استقلال در سه بازی که در لیگ برتر هجدهم در خانه میزبان بوده، هنوز گلی دریافت نکرده و دروازه خود را بسته نگه داشته است. پیش از این و در فصل گذشته هم رحمتی در دو بازی خانگی برای تیم شفر به میدان رفت که در هر دو بازی برابر پرسپولیس و پارس جنوبی جم موفق شد بدون گل خورده بازی را به پایان برساند.

به این ترتیب، رحمتی در هر پنج بازی لیگ برتری که در خانه برای تیم شفر به میدان رفته، موفق به ثبت پنج کلین‌شیت شده و هنوز در بازی‌های خانگی که برای شفر بازی کرده، هیچ گلی دریافت نکرده است.

رحمتی در ۸ بازی اخیر خود در لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برای استقلال، در ۷ بازی کلین‌شیت کرده و تنها در بازی رفت فصل گذشته برابر پدیده مشهد ۲ گل خورد. پیش از این، رحمتی برای آنکه در ۷ بازی خانگی کلین‌شیت کند، در ۲۴ بازی خانگی حضور داشت تا توانست به این آمار دست یابد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48bn7l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آبی‌ها عصبانی از وقت‌کشی فولادی‌ها