تاریخ انتشار: 1397/08/23 21:49
کد خبر: 121790

روزهای محرومیت رو به پایان است/تقویت پرسپولیس با بازیکنان جدید!

پرسپولیس با نزدیک شدن به روزهای پایانی محرومیت نقل و انتقالاتی اکنون امیدوار است با اضافه شدن ستاره‌های جدید بتواند در ادامه نیز به موفقیت دست یابد.
روزهای محرومیت رو به پایان است/تقویت پرسپولیس با بازیکنان جدید!

دو محرومیت از حضور در پنجره نقل و انتقالاتی باعث شده تا پرسپولیس علیرغم صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا با خستگی و کمبود بازیکن به مشکل بزرگی بربخورند. اکنون در فاصله چند روز مانده به فصل نقل و انتقالات پرسپولیس به دنبال تقویت خطوطی است که با دور ماندن از فضای جذب بازیکن باید ترمیم شوند.

 

حاشیه امنیت برای دروازه

پرسپولیس درون دروازه خود علیرضا بیرانوند و بوژیدار رادوشوویچ را در کنار ابوالفضل درویش وند در اختیار دارد. در شرایطی که گلر شماره یک و ملی‌پوش پرسپولیس پیش از این با گزینه‌هایی برای جدایی و حضور در فوتبال اروپا مواجه بود و اعلام کرد به خاطر محرومیت نقل و انتقالاتی و هدفش برای دستیابی به قهرمانی آسیا در این تیم خواهد ماند، بعید است در نیم فصل نیز او سودای جدایی در ذهن داشته باشد. آخرین صحبت‌های او نیز به این مربوط می‌شد و اعلام کرد در شرایط حاضر حتی در نیم فصل نیز تصمیمی برای خداحافظی از این تیم نخواهد داشت. بوژیدار رادوشوویچ نیز به عنوان یک رزرو مطمئن و بی حاشیه در کنار او حاضر شده است و درویش وند نیز در شرایط سنی قرار دارد که در فعلا مشکلی برای لیست این تیم شکل نخواهد داد.

 

خط دفاعی پرسپولیس نیازمند به ترمیم

پرسپولیس فصل را با سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، محمد انصاری، شایان مصلح آغاز کرده است و در حال حاضر دو عضو این جمع با مصدومیت رباط صلیبی فصل را از دست داده‌اند. موضوع سمت راست پرسپولیس برای نیم فصل کاملا مشخص است و با حضور مهدی شیری نیاز این پست برطرف خواهد شد. برانکو ایوانکوویچ اما برای پست دفاع میانی یا دفاع چپ نیاز به بازیکن خواهد داشت. تا یکی از خریدهای احتمالی پرسپولیس در نیم فصل به این پست اختصاص داشته باشد.

 

خط میانی و حضور بازیکنان جذاب

پرسپولیس در حال حاضر در پست میانی خود کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، احمد نوراللهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، آدام همتی، محسن ربیع خواه را در اختیار دارد. بازیکنان جوان و کم تجربه این پست هم احسان علوان زاده و حمید طاهرخانی هستند که به تناوب فرصت‌ حضور در ترکیب را یافته اند. این ترکیب با حضور مهدی ترابی و سروش رفیعی در نیم فصل به تکامل خواهد رسید. با این حال صحبت‌هایی در خصوص جدایی دو عضو از جمع نیز افزایش یافته است. پرسپولیس بعید است در نیم فصل اقدامی برای جذب بازیکن در پست میانی خود داشته باشد. هرچند گمانه‌زنی در خصوص بازگشت وحید امیری نیز وجود دارد اما این بازیکن که در ترکیه و ترابوزون حضور دارد، بعید به نظر می‌رسد.

 

خط هجومی و حضور شریفی و گلزنان

در خط حمله پرسپولیس در حال حاضر برانکو ایوانکوویچ دو مهاجم اصلی خود را یافته و در دیدارهای اخیر از آنها سود برده است. علی علیپور که بعد از جدایی مهدی طارمی توانست عنوان آقای گلی را به خود اختصاص دهد، ستاره خط حمله پرسپولیس محسوب می‌شود و زوج خوبی در کنار گادوین منشا شکل داده است. پرسپولیس در این پست مهدی شریفی را نیز در نیم فصل قادر است مورد استفاده قرار دهد. محمد امین اسدی و سعید کریمی دیگر بازیکنان خط حمله پرسپولیس محسوب می‌شوند. احتمال جذب یک مهاجم طراز اول دیگر در این پست دور از ذهن نیست. خصوصا اینکه قرارداد منشا در فصل آینده به پایان خواهد رسید و نوسان ارزی شاید این باشگاه را برای تمدید مجدد قراردادش با تردید مواجه کند. علیپور نیز با نمایشی که داشته شاید در سودای ترانسفر باشد تا شانس حضور در تیم ملی را نیز برای خود افزایش دهد. به همین منظور در صورتی که برانکو ایوانکوویچ و مدیران این باشگاه اگر مهاجم قابل استخدام و موفقی را نشانه بگیرند، جذب او در دستور کار قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر بزرگترین دغدغه برانکو ایوانکوویچ در پست دفاعی است. جایی که این تیم محمد انصاری و حسین ماهینی را به دلیل مصدومیت از دست داده و سرنوشت شایان مصلح نیز به نیم فصل موکول شده است تا تصمیم درباره آن گرفته شود. این مساله باعث خواهد شد تا بیشترین بازسازی به این پست اختصاص یابد؛ جایی که آنها طی دو فصل اخیر با موفقیت و عمکلرد قابل قبول آن توانسته‌اند به عنوان قهرمانی لیگ نیز دست یابند. باید منتظر ماند و دید در نقل و انتقالات نیم فصل که از تاریخ 28 آذر خواهد بود، این تیم چه اقداماتی را پشت سر خواهد گذاشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rglwm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اعلام زمان دیدارهای معوقه پرسپولیس و بازی استقلال و پدیده

 بازیکنان لیست مازاد برانکو امروز ستاره های پرسپولیس هستند/چرا اجازه جدایی آن 5 نفر را دادند
ترکاشوند: آنهایی که اجازه جدایی بازیکنان را دادند باید عذرخواهی کنند