تاریخ انتشار: 1397/09/04 23:11
کد خبر: 120319

کامیابی‌نیا: هیچ کس نمی‌تواند درد من را تحمل کند

کمال کامیابی نیا بار دیگر به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف بازی را نیمه کاره به مقصد بیمارستان رها کرد تا زیر نظر کادرپزشکی بیمارستان کتف خود را بار دیگر جا بیندازد.
کامیابی‌نیا: هیچ کس نمی‌تواند درد من را تحمل کند

 هافبک پرسپولیس که یکی از بهترین بازیکنان تیمش در این دیدار بود و تا زمانی که در زمین حضور داشت با نمایشی موفق و فیزیکی و جنگندگی بالا شرایط را برای خط میانی تراکتورسازی سخت کرده بود. با این حال در اواسط نیمه دوم این بازیکن بعد از دفع توپ سرگردان نزدیک به محوطه جریمه تیمش، با برخورد به زمین بار دیگر از ناحیه کتف دچار آسیب شد و بعد از دقایقی با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

کامیابی نیا دقایقی بعد از مرخص شدن از بیمارستان به خبرنگار ما در خصوص وضعیتش گفت: چه بگویم. بدشانسی آوردم و سر بودن زمین هم باعث شد تا بعد از دفع توپ، مچ پایم پیچ بخورد و با کمر به زمین برخورد کردم و این شکلی شد که سر از بیمارستان در آوردم.

وی ادامه داد: قبلا هم گفتم. مصدومیتم به شکلی است که باید بیهوشی بزنم و بعد کتفم جا بیندازند و کمتر از 5 دقیقه طول می کشد و الان خانه هستم و فردا هم ان شاالله در تمرین حاضر می شوم.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا برای این مصدومیت کار نهایی را از انجام نمی‌دهد: خب وقتی برنامه به این فشردگی می‌شود و اصلا فرصتی نیست چطور انجام دهم. خب الان تیم نیاز دارد و ما طی هفته‌های اخیر تلاش زیادی داشتیم و علیرغم تمام مشکلات در کنار هم بودیم.

باور کنید الان بیشتر از اینکه بابت مصدومیتم ناراحت باشم، درد آن را فراموش کرده‌ام و تمام ناراحتی‌ام بابت این است که به دلیل محرومیت در بازی هفته آینده نمی‌توانم در کنار تیم باشم. شرایط خیلی سخت است و همه تلاش می‌کنیم این روزهای پایانی را با هر سختی که هست پشت سر بگذاریم.

این در شرایطی است که این بازیکن در لحظه مصدومیت درد وحشتناکی را تحمل می کند، برخلاف برخی دیگر از بازیکنان (مثلا بشار رسن که با وجود مصدومیت کتف، خود قادر است کتفش را جا بیندازد). اگر به چهره و عضلات درهم پیچیده کمال بعد از مصدومیت دقت کنید، برای‌تان مشخص خواهد شد که او چه لحظات سختی را بعد از این مصدومیت پشت سر می‌گذارد.

با احتساب امروز او در نیم فصل تاکنون سه بار اسیر این مصدومیت شده؛ مصدومیتی که حالا برای هواداران پرسپولیس عادی است اما وقتی پای درد در میان باشد هرگز برای کسی که آن را تحمل می کند، عادی نخواهد شد.

کامیابی نیا که یکی از موثرترین بازیکنان تیم محسوب می‌شود و با اعتقاد ویژه برانکو همیشه کارت سبز حضور در ترکیب اصلی را دارد، در تمرینات این هفته باید با انرژی بیشتری بازیکنان همدسته را آماده حضور در ترکیب کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vgwej

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کامیابی نیا:فقط خودمان هستیم و خودمان/بازی با تراکتورسازی تحت هر شرایطی سخت است