تاریخ انتشار: 1397/11/09 17:31
کد خبر: 112026

اظهارات فرزاد مجیدی درباره جدایی‌اش از باشگاه نساجی

فرزاد مجیدی، سرپرست برکنار شده تیم فوتبال نساجی مازندارن گفت: من از سمت خود نه استعفا کرده‌ام و نه کناره‌گیری.
اظهارات فرزاد مجیدی درباره جدایی‌اش از باشگاه نساجی

فرزاد مجیدی درباره جدایی‌اش از باشگاه نساجی اظهار داشت: من نه استعفا دادم و نه کناره‌گیری کردم! نزدیک به یک ماه است که از طریق همین دوستانی که قائم‌مقام باشگاه هستند خواستار جلسه با مالک نساجی شدم، اما متأسفانه این امر محقق نشد. تمام اس‌ام‌اس‌های این تقاضا نیز موجود است. به‌هرحال این هم جواب زحمات ما بود. در بدترین شرایط که هیچ‌کس در باشگاه نساجی حضور نداشت، من ایستادم و کار کردم. یک روز قبل از بازی با پیکان یکسری بی‌انضباطی‌هایی صورت گرفت که در اصول کاری‌ من جایی نداشت. من به خاطر مردم قائمشهر سکوت کردم، اما متأسفانه جوابم را به خوبی نگرفتم.

وی افزود: امثال من می‌آیند و می‌روند، مهم مردم قائمشهر و شوری است که آنها برای مسابقات فوتبال دارند. در این مدت من هم مسئول هماهنگی باشگاه بودم، هم مسئول رسانه‌ای، در صورتی که در یک ماه اخیر در دفتر این باشگاه هیچ‌کس حضور نداشت. در سه هفته اخیر فقط دو بار تلفنی با حدادیان یکی از مالکان باشگاه صحبت کردم و حتی به وی هم گفتم می‌خواهم با صنیعی‌فر درباره مشکلات تیم صحبت کنم. بالای 20 بار خواستار این تماس شدم و در نهایت این اتفاق رخ نداد. حتی در روزهایی که تیم دچار حاشیه بود خودم از تمرینات تیم عکس می‌گرفتم و در کانال باشگاه می‌گذاشتم تا وفاق و همدلی را در تیم بیشتر کنم. در هتل تیم روز قبل و بعد از بازی با پیکان اتفاقاتی افتاد که خود مالک باشگاه در جریان است. اینها مسائل درون خانوادگی است، اما اگر لازم باشد به موقع در مورد آن صحبت خواهم کرد. خود من به عنوان سرپرست به سازمان لیگ می‌رفتم. می‌توانید از آقای بهاروند بپرسید، می‌رفتم و درخواست توپ برای تیم می‌کردم در حالی که وظیفه من این نبود.

وی ادامه داد: من روز گذشته با هماهنگی مجید جلالی به دندانپزشکی رفته بودم و نمی‌دانم حالا چرا اعلام شده است من خداحافظی کرده‌ام. در حالی که همه دیدند در بازی دوستانه‌ای که مقابل استقلال داشتیم تمام هماهنگی‌های لازم را برای بهتر شدن بازی انجام دادم. حتی استقلالی‌ها چند بار می‌خواستند به دلیل خشونت بالای بازی زمین را ترک کنند که با وساطت من این اتفاق نیفتاد.

مجیدی در ادامه تصریح کرد: به زودی حرف‌هایم را درباره اتفاقات نساجی خواهم گفت. این تیم فعلاً در آرامش قرار دارد و نمی‌خواهم حاشیه‌ای برای این تیم به وجود آید. بالاخره حق طبیعی مالک نساجی است که برای تیم تصمیم بگیرد. او از جیبش هزینه می‌کنند و تیمش خصوصی است. امیدوارم نساجی موفق باشد. ما این تیم را بعد از 40 سال به لیگ برتر آوردیم و امیدوارم همچون نیم‌فصل اول بتواند رضایت هواداران را برآورده سازد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kdwn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فکری: مطمئن هستم اگر مشکلات برطرف شود، این تیم مدعی اصلی صعود می شود