تاریخ انتشار: 1397/11/13 14:57
کد خبر: 111539

ثبت قرارداد ۴ بازیکن جدید با فولاد در روز پایانی نقل و انتقالات زمستانی

اهواز - تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی برای نیم فصل دوم با چهار بازیکن قرارداد منعقد کرد که در میان این افراد، خبری از بازیکن شاخص و ستاره نیست.
 ثبت قرارداد ۴ بازیکن جدید با فولاد در روز پایانی نقل و انتقالات زمستانی

تیم فولاد خوزستان در روز پایانی نقل و انتقالات زمستانی قراردادهای چهار بازیکن شامل یک دروازه‌بان، یک مدافع و دو مهاجم را در کمیته نقل و انتقالات هیئت فوتبال خوزستان به ثبت رساند تا در ادامه مسابقات لیگ از این بازیکنان استفاده کند.

محمدامین بهرامی دروازه‌بان جوان عضو باشگاه ذوب آهن اصفهان با امضای قرارداد رسمی به تیم فولاد خوزستان تا در کنار سایر دروازه‌بانان تیم سرخ‌پوش جنوبی از دروازه این تیم حراست کند.

سیامک کوروشی مدافع میانی سابق تیم‌های نفت تهران، ملوان و سایپا با امضای قرارداد رسمی به عضویت تیم فولاد خوزستان در آمد. این مدافع ۲۹ ساله اهل اصفهان فصل گذشته در تیم المعیذر قطر در لیگ دوم قطر توپ می‌زد. کورشی در نیم‌فصل نخست لیگ امسال در تیمی عضویت نداشت

حجت چهارمحالی مهاجم نیم‌فصل اول تیم فولادنوین اهواز نیز قراردادش را با تیم فولاد خوزستان به ثبت رساند. این بازیکن خوزستانی در حدفاصل سال‌های ۸۴ تا ۸۷ سابقه عضویت در تیم فولاد را داشته است.

آرش افشین چهارمین بازیکنی بود که امروز قراردادش در هیئت فوتبال خوزستان ثبت رسمی شد و می‌تواند در نیم‌فصل دوم برای فولاد خوزستان به میدان برود. افشین سال گذشته هم در تیم فولاد توپ می‌زد و نیم‌فصل اول لیگ امسال در تیمی عضویت نداشت.

باشگاه فولاد خوزستان علاوه بر ثبت قراردادهای چهار بازیکن جدید، اقدام به ثبت رسمی تمدید قراردادهای فرزاد جعفری مدافع راست تیم بزرگسالان و علی ستاوی بازیکن سهمیه پایه این باشگاه کرد تا روز فعالی در نقل و انتقالات داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2obavd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پرونده انتقال مریدی به پرسپولیس هنوز بسته نشده