تاریخ انتشار: 1397/12/17 19:38
کد خبر: 107365

نساجی 1 - پرسپولیس1 ؛ توقف پرسپولیسِ خسته در شهر خسته؛ تقسیم امتیازات پرفسور و آقا معلم در روز سرد قائمشهر

نساجی و پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ به تساوی رضایت دادند.
نساجی 1 - پرسپولیس1 ؛ توقف پرسپولیسِ خسته در شهر خسته؛ تقسیم امتیازات پرفسور و آقا معلم در روز سرد قائمشهر

بازی در چند دقیقه ابتدایی متعادل بود، اما کم کم پرسپولیسی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند. دقیقه 6 کرنر ارسالی سروش رفیعی با دفع ناقص بازیکنان نساجی پشت محوطه جریمه به احمد نوراللهی رسید که با شوت این بازیکن توپ با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 12 روی پاس در عمق بشار رسن، سعید کریمی با دروازه بان نساجی تک به تک شد که با تکل به موقع فرجی، شوت کریمی به این مدافع برخورد کرد و به شکل خطرناکی از کنار دروازه به کرنر رفت.

دقیقه 16 بشار رسن در محوطه جریمه نساجی صاحب توپ شد که شوت این بازیکن را امین رضایی، دروازه بان نساجی دفع کرد. برخلاف جریان بازی نساجی موفق شد دروازه پرسپولیس را باز کند، دقیقه 20 توپ ارسالی فرشاد فرجی در دهانه دروازه پرسپولیس به محمدمهدی نظری رسید که این بازیکن با ضربه سری دقیقه دروازه بیرانوند را باز کرد. دقیقه 29 روی ارسال بازیکن پرسپولیس و اشتباه دروازه بان نساجی، علی علیپور موقعیت خوبی در مقابل دروازه نساجی به دست آورد که با بی دقتی توپ را به بیرون زد.

دقیقه 30 روی پاس سعید کریمی، سروش رفیعی در محوطه جریمه نساجی صاحب توپ شد که شوت وی پس از برخورد به مدافع نساجی دور شد، پرسپولیسی ها در این صحنه اعتقاد به پنالتی داشتند. دقیقه 43 احمد نوراللهی از راهی دور اقدام به شوتزنی کرد که توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت تا دروازه این تیم بسته بماند.

اولین موقعیت نیمه دوم برای پرسپولیس به دست آمد، دقیقه 48 مهدی شریفی در محوطه جریمه نساجی صاحب توپ شد که شوت این بازیکن را امین رضایی در آغوش گرفت.

پرسپولیسی ها در نیمه دوم کاملا توپ و میدان را در اختیار داشتند و بازیکنان نساجی را تحت فشار قرار دادند. سرانجام حملات پرسپولیس جواب داد و گل تساوی را به ثمر رساندند، دقیقه 62 پاس در عمق مهدی ترابی در گوشه محوطه جریمه به علی علیپور رسید که پاس در عرض این بازیکن در موقعیتی دروازه خالی به سروش رفیعی رسید که توانست به راحتی دروازه امین رضایی را باز کند. پس از گل پرسپولیس بازی متعادل شد و از فشار حملات این تیم کم شد.

دقیقه 76 شوت پشت محوطه محمد آبشک به شکل خطرناکی از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت. دقیقه 77 مهدی ترابی با امین رضایی تک به تک شد اما با تعلل خود موقعیت بسیار خوبی را از دست داد.

ترکیب دوتیم:

نساجی: محمدامین رضایی، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، محمدمهدی نظری، محمد آبشک، احمد عبدالله زاده، سیدمحمد میری، آرفنگ دافه، جورجی ولسیانی، سجاد آشوری، لاشا توتادزه

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، مهدی شیری، احمد نورالهی، سروش رفیعی، بشار رسن، مهدی شریفی، سعید کریمی، علی علیپور


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qwypn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب نساجی برای دیدار با پرسپولیس