تاریخ انتشار: 1397/12/26 19:06
کد خبر: 106303

ذوب آهن 2 - استقلال خوزستان 0؛ روند خوب و ادامه دار شاگردان منصوریان؛ آبی های خوزستان نزدیک تر از قبل به لیگ یک

از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های ذوب آهن و استقلال خوزستان در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2-0 به سود ذوب آهن به پایان رسید.
ذوب آهن 2 - استقلال خوزستان 0؛ روند خوب و ادامه دار شاگردان منصوریان؛ آبی های خوزستان نزدیک تر از قبل به لیگ یک

نیمه نخست این دیدار را ذوب آهن هجومی آغاز کرد. در 5 دقیقه ابتدایی توپ و میدان در دست ذوب آهن بود اما این تیم در موقعیت سازی خوب عمل نمی کرد. وحید محمد زاده فرصت خوبی برای گلزنی از دست داد. سانتر محمدرضا حسینی در دهانه دروازه به محمدزاده رسید اما این بازیکن نتوانست به توپ ضربه بزند و توپ در اختیار گروسیان قرار گرفت. اینار نوبت به اوساگونا رسید تا دروازه گروسیان را تهدید کند. شوت این بازیکن از کنار دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت. ارسال تند و تیز فخرالدینی را گروسیان به زیبایی قطع کرد و مانع از گلزنی بازیکنان ذوب آهن شد. در دقیقه 27 این دیدار،شوت فنی اوساگونا از بالای دروازه گزوسیان به بیرون رفت. پس از 30 دقیقه، استقلال خوزستان بر روی دروازه ذوب آهن خطر ساز شد. ارسال بازیکنان استقلال خوزستان با ضربه سر وحید خشتان همراه شد که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه مظاهری به بیرون رفت. ذوب آهن در 15 دقیقه پایانی نیمه نخست فشار حملات خود را بیشتر کرد و نتیجه گرفت. ارسال کرنر حسینی را بازیکنان استقلال خوزستان برگشت دادند و توپ برگشتی با شوت زیبای درخشان مهر همراه شد که گروسیان با یکی سوپر واکنش مانع از گلزنی او شد. ذوب آهن بالاخره به گل رسید! اشتباه بازیکنان استقلال خوزستان سبب شد در پشت مدافعین این تیم به امیرارسالن مطهری رسید و این بازیکن با یک بغل پای فنی توپ را به تور دروازه استقلال خوزستان چسباند.

نیمه دو این دیدار را استقلا خوزستان هجومی آغاز کرد. ابتداش وت پرقدرت مجتبی رمضانی توسط مظاهری در دو مرحله دفع شد. سپس نوبت به اشتباه بازیکنان ذوب آهن رسید. کرنر ارسالی استقلال خوزستان با دفع ناقص حسینی همراه شد که توپ در موقعیت خوبی به رضا نعامی رسید اما شوت این بازیکن با بی دقتی از بالای دروازه ذوب آهن به بیرون رفت. نوبت به فرصت سوزی مطهری رسید! ابتدای این بازیکن پاس حسینی را نتوانست به گل تبدیل کند. این موقعیت روی اشتباه گروسیان به دست آمد. شوت قاسم حدادی فر را گروسیان به زیبایی دفع کرد. ارسلان مطهری بازهم برای ذوب آهن گلزنی کرد! پاس بلند از زمین ذوب آهن به پشت مدافعین استقلال خوزستان ارسال شد و ارسالن مطحری با عبور از شیرمردی با گروسیان تک به تک شد و به زیبایی توانست با یک ضربه بغل پا دروازه استقلال خوزستان را باز کند. مطهری همچنان بوی گل می داد! سانتر زیبای عباسی با ضربه سر مطهری همراه شد که گروسیان این توپ را در اختیار گرفت.

ترکیب دوتیم؛

 ذوب آهن: رشید مظاهری، هادی محمدی، وحید محمدزاده، مسعود ابراهیم‌زاده، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان، علیرضا چراغعلی، مهران درخشان‌مهر ، محمد رضا حسینی، ارسلان مطهری و کریستین اوساگوانا

 استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، ساسان شیرمردی، وحید حمدی‌نژاد، رضا درویشی، میثم کریمی، مجتبی رمضانی، وحید خشتان، رامین داوودی، مصطفی کیانی، مهرداد پورابوالقاسم و رضا نعامی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48adza

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب ذوب آهن مقابل الزورا عراق اعلام شد