تاریخ انتشار: 1398/04/10 11:40
کد خبر: 95310

امسال شاهد لیگی پویا و پرهیجان خواهیم بود

مربی البرزی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال در سال جاری را پویاتر از فصل های گذشته پیش بینی کرد و گفت: به نظر می رسد باتوجه به اتفاقاتی که در لیگ امسال رخ داده فصل خوب و پرهیجانی را شاهد باشیم.
امسال شاهد لیگی پویا و پرهیجان خواهیم بود

محمد ربیعی در گفتگویی اظهار کرد: مربیانی چون استراماچونی، کالدرون و دنیزلی بدون شک باتوجه به فوتبال زیبایی که ارائه می دهند می توانند کیفیت لیگ را نیز تحت تأثیر حضور خود قرار دهند.

 

وی با بیان این که تیم ها از شرایط مالی مطلوبی برخوردار هستند گفت: با سقوط استقلال خوزستان و سپیدرود دوتیم خوبی که سال گذشته علی رغم تلاش فراوان اما مشکلات زیادی را تحمل کردند اما در فصل جاری بعید به نظر می رسد تیمی با مشکل مالی خاصی دست و پنجه نرم کند.

سرمربی سابق بادران و آلومینیوم اراک حضور کالدرون در پرسپولیس را مثبت دانست و گفت: هواداران پس از موفقیت های برانکو خیلی سخت مربی دیگری را روی نیمکت پرسپولیس قبول می کردند و این موضوع حساسیت را برای انتخاب مربی در این تیم به اوج خود رسانده بود.

ربیعی تصریح کرد: کالدرون به مانند اغلب مربیان بزرگ در کارنامه خود فراز و نشیب دارد اما صعود به جام جهانی با تیم ملی عربستان، قهرمانی با دوتیم در لیگ عربستان و حضور در فینال آسیا نشان می دهد که این مربی فوتبال آسیا را می شناسد و حرف های زیادی روی نیمکت پرسپولیس خواهد داشت.

وی ضمن تحلیل شرایط این فصل تیم استقلال نیز گفت: استقلالی ها هم امسال با استراماچونی مربی جوان و با انگیزه خود در لیگ حاضر می شوند که باتوجه به بازیکنان جوان و باکیفیتی هم که خریداری کرده اند به نظر می رسد شاهد حضوری پرقدرت از این تیم به نسبت فصل های اخیر باشیم.

مربی البرزی که تجربه موفقی در لیگ دسته اول کشور را در کارنامه دارد در خصوص تیم تازه صعود کرده گل گهر سیرجان گفت: معتقدم امسال هیچ تیمی از پیش سقوط کرده نیست و این در حالی است که حتی گل گهر را تیمی قابل احترام برای مدعیان می دانم چرا که سیرجانی ها با مربی باتجربه و ساختاری استاندارد پیش فصل خود را به خوبی آغاز کرده و به نظر می رسد با قدرت پای به لیگ برتر خواهند گذاشت.

ربیعی در پایان حضور مربیان بزرگ خارجی را فرصتی مناسب برای مربیان جوان ایرانی دانست وگفت: سال های اخیر مربیان خوبی به کشور آمدند که لازم است ساختاری فراهم شود تا مربیان باانگیزه داخلی بتوانند در کنار آن ها کسب تجربه کرده و سال های آینده مورد استفاده قرار گیرند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jpq7p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاشازاده: حسینی رقم زیادی نخواسته، نحوه جدایی رحمتی دلچسب نبود
اولین اقدام باشگاه باید پرداخت بدهی پروپیچ باشد