تاریخ انتشار: 1398/12/16 14:43
کد خبر: 68509

اولویت بسیار مهم فتح الله زاده برای بهترین شدن استقلال

مدیر عامل آبی پوشان پایتخت یک اولویت بسیار مهم دارد که از همین الان برای آن تلاش می کند.
اولویت بسیار مهم فتح الله زاده برای بهترین شدن استقلال

علی فتح الله زاده سرانجام بعد از ماه ها و سالها به رویا خود رسید و بار دیگر به عنوان مدیر عامل استقلال انتخاب شد.

فتح الله زاده همان گزینه ای بود که هواداران استقلال خواستار حضورش بودند و این به خاطر عملکرد بسیار خوبی است که او پیش از این داشته است. استقلال در دوران فتح الله زاده هم خوب جام به دست می آورد و هم تیمی می ساخت که هر مربی آرزوی آن را می کرد.

استقلال چند سال است که در رقابت های لیگ برتر از بالا بردن جام باز می ماند. باتوجه به نتایج درخشانی که پرسپولیس در چند سال اخیر به دست آورده هواداران استقلال احساس ناکامی می کنند و این باعث شده است تا انتظارات از فتح الله زاده بسیار بالا رود.

فصل بعد در صورت ماندن فتح الله زاده هواداران جز قهرمانی از تیم انتظار دیگری ندارند و به همین خاطر باید منتظر خریدهای بسیار خوب برای استقلال بود.

اما در این استقلال بازیکنانی حضور دارند که تیم برای قهرمانی در فصل بعد قطعا به انها نیاز دارد و اولویت نخست فتح الله تمدید کردن قرارداد این بازیکنان است.

تعداد نسبتا زیادی از بازیکنان استقلال تهران در پایان فصل قراردادشان با این تیم به پایان می رسد و شنیده می شود اولویت کاری علی فتح الله زاده حفظ زوج شیخ دیاباته و مهدی قائدی است.

این مدیر به خوبی می‌داند برای آنکه بار دیگر شاکله تیم برای فصل آینده دستخوش تغییر نشود، باید از الان به فکر تمدید با بازیکنان موردنظر باشد. شنیده می‌شود مدیر استقلال با مطالعه قرارداد همه بازیکنان، تمدید با نفرات مورد نظر کادر فنی را در اولویت قرار داده و به زودی مذاکرات خود را با این بازیکنان آغاز می‌کند.

بنابرین اولویت نخست مدیر عامل جدید آبی پوشان این است که قرارداد دیاباته و قائدی را تمدید کند و اگر این دو بازیکن آماده باشند و در استقلال بمانند قطعا این تیم بیشترین شانس را برای کسب عنوان قهرمانی در فصل بعد خواهد داشت و حتی شانس بالایی هم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت.

البته حفظ قائدی و دیاباته اصلا آسان نیست چرا که این دو بازیکن هم از کشورهای عربی پیشنهاد دارند و هم اروپایی و با این وضعیتی که فوتبال ایران دارد بعید نیست که این دو بازیکن جدا شوند به ویژه دیاباته که می تواند با حضور در یک تیم عربی چند برابر استقلال پول دریافت کند آن هم بدون هیچگونه وقفه و تاخیری.

فتح الله زاده نشان داده است که مرد روزهای سخت است و به خوبی می تواند چنین شرایطی را مدیریت کند. اگر او بتواند دیاباته و قائدی را حفظ کند گام نخست را خیلی محکم برداشته است اما در غیر این صورت انتقادها از او  هم زیاد خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gqllx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلالی ها صاحب مدیرعامل شدند / بازگشت فتح‌الله‌زاده به جمع آبی پوشان