تاریخ انتشار: 1399/08/16 23:23
کد خبر: 51451

استقلال- مس رفسنجان؛ مچ اندازی فکری و ربیعی این بار در لیگ برتر / رونمایی از ستاره های آبی پوش

«تیم استقلال تهران در اولین دیدار لیگ بیستم پذیرای تیم مس رفسنجان خواهد بود»
استقلال- مس رفسنجان؛ مچ اندازی فکری و ربیعی این بار در لیگ برتر / رونمایی از ستاره های آبی پوش

اولین هفته بیستمین دوره لیگ‌ برتر فردا با برگزاری چهار دیدار دیگر ادامه پیدا خواهد کرد و در یکی از حساس‌ترین دیدار‌ها آبی پوشان پایتخت در ورزشگاه آزادی خالی از تماشاگر میزبان تیم تازه صعود کرده‌ی مس رفسنجان خواهد بود.

تیم استقلال  بر خلاف فصول اخیر اسکلت تیمی فصل گذشته خود را حفظ کرده و با روی کار آمدن محمود‌فکری به عنوان سرمربی، برای رسیدن به موفقیت در فصل جدید بسیار امیدوار است.

استقلالی‌ها در این دیدار به دنبال شروعی امیدوار کننده و جمع کردن امتیازات از ابتدای فصل هستند، موضوعی که در چند فصل اخیر پاشنه آشیل آنها بوده و از دست دادن امتیازات ابتدای فصل آنها را در پایان لیگ بسیار آزرده است.

آبی‌پوشان با اتکا به خط حمله قدرتمند خود شامل شیخ دیاباته، مهدی‌قائدی و مطهری بدنبال ارائه بازی‌های جذاب در لیگ بیستم هستند.

اما در آن طرف میدان شاگردان محمد ربیعی حضور دارند که از تیم‌های تازه صعود کرده به لیگ برتر هستند و با اضافه شدن چند بازیکن لیگ برتری و حفظ شاکله تیم فصل گذشته خواهان حفظ سهمیه بدست آورده بوده و ارائه بازی خوب و ‌کسب امتیاز در بازی اول را در سر می‌پرورانند.

تقابل اندیشه‌های ربیعی و فکری با توجه به رویارویی چند باره آنها در لیگ دسته اول بر جذابیت‌های این دیدار خواهد افزود و آشنایی این دو مربی با اندیشه‌های یکدیگر کار را برای دو تیم کمی سخت خواهد کرد.

فردا انتظار هواداران برای دیدن استقلال محمود فکری به سر می‌آید و باید دید این استقلال می‌تواند ناکامی‌های چند ساله را پایان دهد یا خیر ؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48l9ak

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش شفر به اطلاعیه باشگاه استقلال: بیانیه باشگاه توهین آمیز بود