تاریخ انتشار: 1400/11/03 12:49
کد خبر: 26796

اختصاصی/ نفت‌ مسجد سلیمان - پیکان/ رونمایی از تیم فکری به یاد بازی ناپاک!

تیم های پیکان و نفت‌ مسجد سلیمان درحالی مقابل‌ هم قرار می گیرند که بازی رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسیده و شاگردان فراز کمالوند موفق به گرفتن یک امتیاز از پیکان شدند. حال الان شرایط فرق کرده و تیم بحران زده نفت با سرمربی جدید به مصاف پیکان اوج گرفته خواهند رفت.
اختصاصی/ نفت‌ مسجد سلیمان  - پیکان/ رونمایی از تیم فکری به یاد بازی ناپاک!

پس از کلی کشمکش و کلنجار رفتن با فراز کمالوند، درنهایت این مربی از هدایت نفتی ها کنار رفت تا محمود فکری برای چندمین مرتبه راهی نفت‌ شود و روی نیمکت این تیم قرار بگیرد.

نفتی ها با فراز کمالوند به آنچه که می خواستند نرسیدند و حالا به سراغ فکری رفته اند تا شاید با این مربی از سقوط فرار کنند. این تیم فعلا در خطر سقوط قرار دارد و برای فرار از افتادن باید از همین بازی با پیکان استارت بزند. بازی رفت دو تیم با تساوی به پایان رسید که در آن زمان پیکان هنوز اوج نگرفته‌ بود و مشکلات خودش را داشت. حال پیکان مجتبی حسینی یکی از تیم های خوب لیگ محسوب می شود و به راحتی امتیاز نمی دهد.

تقابل تیم محمود فکری با تیم مجتبی حسینی یک تقابل انتقامی به شمار می آید، به این دلیل که فصل گذشته حسینی با ذوب آهن موفق شد نفت مسجد سلیمان را با نتیجه ۳ بر دو شکست دهد. بازی که تا دقایق پایانی نفت از ذوب‌آهن با دو گل پیش افتاده بود، اما به یکباره نتیجه را ۳ بر ۲ واگذار کرد تا محمود فکری در نشست خبری از فوتبال ناپاک و کم‌کاری چند بازیکن تیمش پرده بردارد و به آنها مشکوک شود!

حال اینکه در فکری در این فصل مقابل‌ تیم مجتبی حسینی قرار بگیرد و چه نتیجه ای را کسب کند، یکشنبه مشخص می شود. سرمربی سابق آبی ها برای ثابت کردن خودش مجددا وارد مربیگری شده که تلاش می کند، خیلی چیزها را به خیلی ها ثابت کند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45abxx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هفته بیست و چهارم لیگ برتر| فرار لحظات پایانی شاگردان تارتار از شکست/تیم فکری از پیروزی بازماند