تاریخ انتشار: 1401/05/16 14:49
یادداشتی از علی مسعودی
کد خبر: 18266

کودتای ملی!/ گستاخی تا این حد؟! کمیته اخلاق و انضباطی کجای این ماجرا هستند؟!

ماجرای اقدام غیرحرفه ای برخی از بازیکنان تیم ملی در اثر عدم مدیریت صحیح است.
کودتای ملی!/ گستاخی تا این حد؟! کمیته اخلاق و انضباطی کجای این ماجرا هستند؟!

پس از حدود دو دهه؛ مجددا عده‌ای از بازیکنان تیم ملی دست به دست هم دادند تا هر کاری که دوست داشته باشند را انجام دهند. از برکناری دراگان اسکوچیچ گرفته تا انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال و حتی ورود به بهارستان! ( مجلس شورای اسلامی ) که این نشان می‌دهد نه سرمربی تیم ملی از خود اختیار دارد و نه سرپرست و سایر مسوولان که قرار است چند ماه دیگر در بزرگترین تورنمنت فوتبال ( جام‌ جهانی ) شرکت کنند.

اینکه در سطح ملی، بازیکنان به راحتی اجازه دخالت‌ در هر کاری را می‌دهند، اول به ضعف و بی عرضگی سرمربی و سایر کادر فنی را دارد و بعد به مسوولان فدراسیون و متاسفانه وزارت ورزش و جوانان مربوط می شود که هنوز نتوانسته‌اند جلو یک فاجعه بزرگ را بگیرند و اجازه بیش از حد دخالت بازیکنان در هر کاری را ندهند.

بازیکنانی که زمان کارلوس کی روش حتی اجازه نفس کشیدن در تیم ملی را نداشتند و برای آب خوردن هم باید با سرمربی هماهنگ می‌کردند! حال همین بازیکنان آنقدر بزرگ! شده‌اند که همه تصمیمات را برعهده گرفته‌‌اند و برای برکناری سرمربی تیم ملی به ریاست جمهوری می‌روند و از نمایندگان مجلسی نیز ایراد می گیرند که برای اولین بار می خواهند کار درستی را انجام دهند!  

تیم ملی ایران

 قطعا این یک فاجعه است که چند بازیکن تیم ملی باند "مافیا" تشکل بدهند و دست به هر کاری بزنند! بازیکنانی که بیشتر به فکر منافع خودشان هستند و هنوز هم نمی دانند، تا چند ماه دیگر باید آماده مسابقات جام جهانی شوند. گذاشتن استوری‌های بی‌موقع و مصاحبه‌های جهت‌دار و دو دستگی در سطح اول فوتبال نشان از افسارگسیختگی بازیکنانی را دارد که فوتبال ملی را به مسخره گرفته اند و دست به هر کاری می زنند. کاری که اصلا به آنها ربطی ندارد و نباید پایشان را از گلیم شان درازتر کنند.

متاسفانه  این وسط کمیته انضباطی و کمیته اخلاق هم در خواب خرگوشی به سر می‌برند و هیچ واکنشی نشان نمی دهند؟! البته کمیته‌هایی که به طور مثال داستان عجیب بازیکن تیم ملی ( محمد حسین کنعانی زادگان) را به راحتی آب خوردن مدیریت از نوع ( ماست مالی!) کردند، باید هم الان ساکت بنشینند و نظاره‌گر استوری ها و دخالت های بازیکنان در رأس کلان تیم ملی باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2raqkb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسکوچیچ صحبت‌هایش درباره برانکو را تکذیب کرد