تاریخ انتشار: 1395/11/23 15:14
کد خبر: 229961

برانکو دست به جایگاه بازیکن محبوب خود نخواهد زد

برانکو ایوانکوویچ برای دیدارهای آتی، با اینکه می‌داند تیمش از عدم وجود مدافع چپ رنج می‌برد، هنوز دست به انتخاب بازیکن قطعی در این پست نزده و حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده و صادق محرمی را پس از مصدومیت محسن ربیع‌خواه به بازی گرفته است.
برانکو دست به جایگاه بازیکن محبوب خود نخواهد زد

به گزارش فرتاک ورزشی، هیچ کدام از این بازیکنان، پست تخصصی‌شان حضور در دفاع چپ نیست اما بد هم کار نکرده‌اند و همین که پرسپولیس پس از مصدومیت ربیع‌خواه گلی دریافت نکرده، نشان از وجود ثبات در خط دفاع این تیم دارد.

برای بازی با استقلال، شرایط کمی متفاوت است. پرسپولیسی‌ها، کمال کامیابی‌نیا را در خدمت ندارند و احتیاج به دست بردن دوباره به ترکیب اصلی است و احتمالاً فرشاد احمدزاده که در دفاع چپ بازی می‌کرد، باید به پست هافبک تدافعی برود و ...

در این بین، بازیکنان پرسپولیس می‌گویند برانکو اصلاً به تغییر پست محمد انصاری و کشاندن این بازیکن به سمت چپ خط دفاع که پست اصلی بازی‌‌اش است، فکر هم نمی‌کند.

ایوانکوویچ از حضور انصاری در قلب دفاع کاملاً راضی است و در این فصل به غیر از 20 دقیقه‌ای که مقابل سایپا در بازی برگشت او را به سمت چپ کشاند، هرگز در طول این فصل نگذاشت مدافع محبوبش به پست اصلی خود برود و برای شهرآورد هم به این موضوع فکر نمی‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mlv5b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رابسون: با حضور رحمتی خیال همه راحت است