تاریخ انتشار: 1396/02/30 11:04
کد خبر: 209717

مذاکره نهایی با مدافع راست مد نظر استقلال بعد از بازی با العین/ چراغ سبز بازیکن ملی پوش به تمدید با استقلال

بحث جدایی وریا غفوری از استقلال به نیم فصل دوم بر‌می‌گردد. مصدومیت‌های پی‌درپی غفوری منصوریان را ناراضی کرده بود و مشکلات مالی و یکسری اتفاق‌های درون تیمی موجب دلخوری وریا شده بود. تمام این عوامل دست به دست هم داد تا از دفاع این راست ملی‌پوش به عنوان یکی از خروجی‌های قطعی استقلال نام برده شود.
مذاکره نهایی با مدافع راست مد نظر استقلال بعد از بازی با العین/ چراغ سبز بازیکن ملی پوش به تمدید با استقلال

مطرح شدن نام گزینه‌ای چون رامین رضاییان و دانیال ماهینی هم به این خبر قوت و اعتبار دوچندان بخشید. به خصوص که وریا هرگونه تصمیم‌گیری را به پایان فصل موکول می‌کرد. حتی از این طرف و آن طرف شنیده می‌شد غفوری از طریق دوستان فوتبالی‌اش شرایط حضور در سایر تیم‌ها را بررسی می‌کرد. اما در روزهای اخیر معادلات سمت راست استقلال دچار تغییراتی شده است.


مذاکره نهایی بعد از العین
از میان گزینه‌های استقلال دانیال ماهینی با توجه به این که قرارداد دارد از اولویت خارج شده است. گرفتن رضایتنامه او از باشگاه استقلال خوزستان کار آسانی نیست به خصوص که استقلالی‌ها در نیم فصل سرور جباروف را به نماینده ایران ندادند. اولویت دوم آبی‌ها مهدی شیری است. بازیکن آزاد تیم پیکان که در نفت تهران شاگرد منصوریان بود. استقلالی‌ها مذاکرات ابتدایی را با شیری انجام داده‌اند. مذاکرات نهایی هم به بعد از بازی العین موکول شده است. به این ترتیب تکلیف شیری و استقلال اواسط خرداد روشن می‌شود.


چراغ وریا و سکوت منصوریان
از آن طرف هم خبر می‌رسد وریا غفوری که از استقلالی‌ها ناراحت بود و تصمیم به جدایی داشت برای ماندن و تمدید قرارداد چراغ سبز نشان داده است و قصد دارد برای لیگ شانزدهم آبی‌پوش بماند. اما مشکل کار اینجا است که علیرضا منصوریان همچنان از وریا ناراضی است و مصدومیت‌های طولانی او باعث شده تا علیمنصور همچنان بر خرید یک مدافع راست جدید به جای وریا تاکید داشته باشد. تا این لحظه سرمربی استقلال با تمدید قرارداد غفوری موافقت نکرده و توصیه و صحبت‌های کادر فنی را بی‌پاسخ گذاشته است. دفاع راست استقلال حتی حاضر است در صورت جذب یک دفاع راست جدید بماند و برای حضور در ترکیب اصلی رقابت کند.
شنیده می‌شود وریا غفوری در صورت جذب شیری اعلام آمادگی کرده تا آبی‌پوش بماند و برای حضور در ترکیب اصلی رقابت کند. شیری توانایی و سابقه بازی در دفاع چپ را هم در همین تیم نفت تهران دارد. به این ترتیب احتمال این که وریا بماند و شیری هم اضافه شود زیاد است. البته باید دید شرایط لیست استقلال و ورودی و خروجی‌ها این اجازه را به منصوریان و استقلالی‌ها می‌دهد تا همزمان دو دفاع راست تخصصی داشته باشند. به ویژه که خسرو حیدری، هرایر مگویان و مجید حسینی هم در صورت لزوم توانایی بازی در این پست را دارند. به هر شکل تکلیف ورودی و خروجی‌های استقلال از جمله وریا فوری و مهدی شیری بعد از بازی برگشت با العین روشن می‌شود. فعلا که امکان ماندن و رفتن وریا همچنان وجود دارد و همه چیز بعد از بازی با العین مشخص خواهد شد.     

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qz7d9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست خرید منصوریان برای استقلال لو رفت؛ یک دفاع چپ، دو مهاجم و دو دفاع راست!

محمد ایرانپوریان و یا دانیال ماهینی

آیا این کار او چراغ سبز به آبی هاست؟