تاریخ انتشار: 1396/03/22 13:10
کد خبر: 204292

معادلات استقلال در جناح چپ؛ کریمی یا شیرزادی؟

با حضور شایان مصلح در پرسپولیس، معادلات باشگاه استقلال برای پست دفاع چپ با تغییراتی همراه خواهد بود.
معادلات استقلال در جناح چپ؛ کریمی یا شیرزادی؟

پس از بی نتیجه ماندن مذاکرات شایان مصلح با استقلال، این بازیکن با وجود سابقه حضورش در تیم‌های جوانان و امید استقلال، با چرخشی صد و هشتاد درجه‌ای سر از تیم پرسپولیس در آورد و با قراردادی دو ساله به این تیم پیوست تا سرمربی آبی پوشان ناچار باشد برای جناح چپ تیمش به فکر چاره دیگری باشد.

آنچه مسلم است، رویکرد علیرضا منصوریان برای سمت چپ خط دفاعی تیمش به صورت ثابت استفاده از میلاد زکی پور است و اگر اتفاق خاصی در این تیم نیفتد، زکی پور مدافع چپ ثابت آبی‌ها در فصل آینده خواهد بود و سرمربی این تیم باید نفر دوم این پست را برای طول فصل انتخاب کند.

با توجه به منتفی شدن حضور شایان مصلح در استقلال، دو گزینه پیش روی استقلال است که به احتمال قوی یکی از این دو گزینه انتخاب دوم این تیم برای این پست خواهد بود. گزینه اول یعقوب کریمی است و این احتمال بسیار زیاد است که آبی‌ها برای پر نکردن سهیمه ۶ بازیکن لیگ برتری خود، بر خلاف آنچه که در این مدت مطرح شده بود، کریمی را در لیست مازاد قرار نداده و او را همچنان حفظ کنند تا در مواقع ضروری از او در پست مدافع چپ استفاده کنند. 

دومین گزینه‌ای که استقلالی‌ها برای این پست در نظر دارند، پیمان شیرزادی مدافع سمت چپ فصل گذشته تیم استقلال خوزستان است که این بازیکن یکی از بهترین‌های پست خود در لیگ قهرمانان آسیا بود. حال باید صبر کرد و دید که انتخاب مسئولین باشگاه استقلال کدام یک از این دو گزینه برای فصل بعد خواهد بود. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w9yrd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی جباری: منصوریان باید بماند و ادامه دهد/ استقلال نمی‌خواهد بازیکن قیمت بالا بخرد

شوک کی روش به شماره 9 استقلال
منصوریان بازنده اصلی داستان ملی پوش شدن کاوه